6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Max-jee

Muziek van iTunes naar iPhone of iPod touch streamen

Als ik alle berichten goed begrijp is er nog geen manier om via AirPlay muziek te streamen, toch?
    Aan jullie de vraag: is er een andere manier om muziek van iTunes naar iPhone te streamen? met of zonder Jailbreak, zonder kosten….

hartelijk dank,

Bijdrager
    KarelWillem

Start op je iPhone StreamToMe (bijna gratis toch?).

Daaruit heb je toegang tot je hele iTunes bibliotheek (muziek én film).

Er is ook nog het gratis ZumoCast, maar dat is even tijdelijk uit de ‘lucht’.

Bijdrager
    Pieterr

Als ik me niet vergis, dien je behalve StreamToMe op je iPhone/iPad ook nog het programma ServeToMe te installeren op je Mac.

Bijdrager
    Max-jee

@KarelWillem

bedankt voor je reactie, ik kom al een stuk verder. maar waar ik eigenlijk naar streef maar dat zal waarschijnlijk nog niet kunnen.

In iTunes kunnen aanvinken dat de muziek naar iPhone(iPod)A gesteamt moet worden. In de woonkamer sluit je iPhone A op de geluidsinstallatie. vervolgens met iPhone(iPod) B via “Remote” je muziek uitkiezen.

dat zou wel een leuke oplossing zijn.

maar waarschijnlijk lukt het alleen als je een AirTunes hebt? ik had goede hoop toen ik zag dat er AirPlay werd aangekondigd, maar op dit moment kan ik er nog niet zo veel mee.

bedankt,

Bijdrager
    KarelWillem

Simpel:
    AirFoil kopen. AirFoil Speakers op je iPhone draaien.
    Dan stream je keurig naar je iPhone, die je dan aan de installatie kunt hangen.
    En inderdaad gewoon via Remote bedienbaar.

Pieterr op 26 januari 2011

Als ik me niet vergis, dien je behalve StreamToMe op je iPhone/iPad ook nog het programma ServeToMe te installeren op je Mac.

Vanzelfsprekend, maar dat zijn dingen die je worden verteld als je de boel installeert.

Bijdrager
    Max-jee

KarelWillem 20 minuten geleden #

Simpel:
    AirFoil kopen. AirFoil Speakers op je iPhone draaien.
    Dan stream je keurig naar je iPhone, die je dan aan de installatie kunt hangen.
    En inderdaad gewoon via Remote bedienbaar.

Dankjewel hier kan ik wel wat mee!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.