9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Star65

Muziek van iPhone naar harde schijf

Gisteren heb ik per ongeluk een map weggegooid op mijn externe schijf (definitief) waar muziek in stond.
    iTunes kan deze liedje natuurlijk niet meer vinden. Wel heb ik deze liedjes nog op mijn iPhone staan.

Is er een relatief simpele manier om deze liedjes terug te krijgen vanaf mijn iPhone, zodat ik ze weer terug kan zetten op mijn externe schijf?

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Moriarty

PodWorks misschien?:)

Bijdrager
    iJoost

TimeMachine

Bijdrager
    patrick68

Senuti.

Bijdrager
    Star65

Jongens bedankt,

Podworks does the trick.

@iJoost
    : Timemachine helaas niet omdat de externe schijf niet gebackupt word.

Ik moet mijn iTunes anders gaan inrichten om deze problemen te voorkomen.

:D

Bijdrager
    iJoost
    ”Star65″

@iJoost: Timemachine helaas niet omdat de externe schijf niet gebackupt word.

Dat kan. Blijkbaar zijn de gegevens dan niet zo belangrijk. En hoeven we ons hier ook niet echt druk te maken over het terugkrijgen daarvan, denk ik dan maar.;-)

Sleutelbeheerder
    Night

Da’s wel erg kort door de bocht. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om zoveel schijruimte tot zijn beschikking te hebben. Als die disk tevens gebruikt wordt als backup van je eigen HD, is het wel onlogisch om daar je iTunes bibliotheek op te zetten;)

Bijdrager
    Star65

En hoeven we ons hier ook niet echt druk te maken over het terugkrijgen daarvan, denk ik dan maar.;-)

Nou nou.. :) Iedereen maakt fouten.

Gegevens op die schijf zijn wel belangrijk, maar deze schijf word o.a. als extra backup gebruikt buiten Timemachine.
    Was alleen zo stom om daar mijn iTunes lib neer te zetten zonder deze ook op mijn Mac te hebben.
    Vandaar ook mijn opmerking dat ik dit wat anders moet gaan inrichten.
    Men is nooit te oud om te leren.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.