4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Stuart

Muziek van HD verwijderen die niet in iTunes staat

Hi!

Op mijn HD staan ontzettend veel muziekbestanden, waarvan ik maar een klein deel in mijn iTunes bibliotheek heb zitten. Ik wil nu alleen de muziek bewaren die in mijn iTunes staat, de rest wil ik graag van mijn HD verwijderen. In dit topic wordt mijn probleem al besproken:

Muziek verwijderen welke niet meer in iTunes staat

Het probleem is dat ze daar spreken over het toevoegen van iTunes Music map, maar die map is op mijn MacBook gevuld met muziek die ik wil bewaren en niet de overige muziek die ik juist kwijt wil… volgens mij gaat het dan mis!

Kan ik die map toevoegen of ben ik dan verkeerd bezig?

Thanks!

Bijdrager
    App69

Denk voor jou dat het beste is dat je even opnieuw begint.
    Maak een map met daarin jouw muziek keuze en plaatst die bv. op je bureaublad.
    Verwijder alles uit iTunes
    kies ‘naar prullenmand’, zolang je je prullenmand niet leegt kan dat geen kwaad.
    Alsook de mappen met muziek die je niet meer wilt.
    En dan kan je jouw nieuwe muziek in iTunes plaatsen. En laat iTunes maar doen.
    Na controle kan je de prullenmand ledigen. En spaar je weer war ruimte uit.
    Als iets niet duidelijk is, vraag maar.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Bijdrager
    Stuart

Bedankt voor jullie reacties!

Het topic dat Hendrik Ijzerbroot stuurde, gaf antwoord op m’n vraag zonder dat ik veel moeite hoefde te doen om alles goed te krijgen. Het vinkje stond voor het automatisch toevoegen, dus ik heb mijn hele Muziek map kunnen verwijderen en heb alle nummers nog steeds (werkend) in mijn iTunes staan!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.