10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    meneer de koekepeer

Muziek van een iPod afhalen??

Hi,

Ik heb op mijn iPod een hoop muziekjes staan.
    Om ruimte op mijn laptop te sparen gooi ik de orginele bestanden eigenlijk altijd gelijk weg.
    Nu wil een vriendinnetje van mij graag een aantal muziekjes die op mijn iPod staan hebben. Ik denk, foldertje op hd maken en die muziekjes eruit slepen, maar dat werkt dus niet.

Is het uberhaupt mogelijk om muziek die op de iPod staat weer terug op mijn mac te krijgen?

Bijdrager
    Julian
    Bijdrager
    SvS

of kijk op versiontracker.com en tik ipod in.

Bijdrager
    ElectricCat

of sleep je symbool van de iPod op Omniweb en haal ze er zo af.

Bijdrager
    dodo

Heb laatst bij een klant ook de muziek van de iPod af moeten halen omdat die completer was dan zijn collectie op de iMac.

Wat je kunt doen… wel een omweg…

Als je 2 macs hebt…. vanuit je Mac met FTP inloggen op je Mac waar de iPod op aangesloten zit. Naar de map /Volumes/iPod/ en daar vind je alle bestanden en ook je muziek folder.

Succes!

Als er trouwens makkelijkere manieren zijn… laat ze weten want ik vond dit zelf ook wel een grote omweg

Bijdrager
    Klaas Geert

In de laatste MacWorld (october, met Photoshop8 oog erop, Engelse versie, je weet wel waar zogenaamd een volledig werkende demo van Quark 6 op staat ) stond een heel artikel om het uiterste uit je Ipod te halen. Heb hem nu niet bij de hand maar daar staat ook in hoe je muziek van de ipod weer op je machine krijgt (en meer), misschien het uitchecken waard.

Bijdrager
    iAN
    Bijdrager
    jonnie

Ik gebruik Xpod werkt ook prima. Vind je wel op versiontracker

Bijdrager
    Torz

Nog een ander progje:Podworks(versiontracker of macupdate).

Bijdrager
    Julian
    ”dodo”

Als je 2 macs hebt…. vanuit je Mac met FTP inloggen op je Mac waar de iPod op aangesloten zit. Naar de map /Volumes/iPod/ en daar vind je alle bestanden en ook je muziek folder.

nog makkelijker: via de terminal naar /Volumes/iPod gaan
    nog nog makkelijker: via de finder naar /Volumes/iPod gaan (in het Ga menu of appletje-shift-G)
    nog nog nog makkelijker: Een van de hierbovengenoemde browsertjes downloaden…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.