2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    StefaanDL

Muziek uit Icloud verwijderen lukt niet

Hé iedereen,

Ben al een tijdje aan het proberen om via Itunes mijn muziek te verwijderen in Icloud,steeds zonder succes.
    Ik ben geabonneerd op Itunes Match en iedere keer als ik deze terug aan zet dan krijg ik opnieuw alle muziek binnen. 1500+ songs.
    Hoe ga ik te werk: – Match staat aan
    – onder muziek selecteer ik alles wat verwijderd moet worden
    – rechts klik en klik verwijderen
    – pop-up venster verschijnt,weet u zeker dat ……ec en zet vinkje bij deze onderdelen ook uit iCloud verwijderen en druk ok.
    -10 sec later is map bibliotheek leeg;!
    – ik verwijder ook alle afspeellijsten
    – sluit iTunes af
    – start terug op,iTunes match bijwerken en even later staan alle 1500 beschikbare songs terug .:x

Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
    Alle hulp is welkom,zou graag opnieuw kunnen beginnen met het aanleggen van een deftige bibliotheek maar zo lang ik de huidige niet kan verwijderen kan ik er niet mee beginnen.

Thnx alvast.

Bijdrager
    Beech

Als je dit verwijderen gedaan hebt, inclusief in iCloud, wacht dan een tijdje met afsluiten van iTunes en klik op iTunes Match bijwerken. Sluit iTunes pas af als dit klaar is.
    Andere manier is om een nieuwe iTunes bibliotheek te maken, nadat je eerst in de vorige iTunes Match hebt uitgezet. Als je je bibliotheek klaar hebt zet je daarin iTunes Match aan.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.