1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Sylvester

Muziek synchroniseren via iCloud – iMatch – Apple Music

Ik was wat aan het experimenteren met Apple Music om mijn collectie en afspeellijsten te synchroniseren via iCloud met andere apparaten zoals mijn iPhone. Ik heb een abonnement op Appel Music, dus ook iTunes match zal werken.

Als ik de synchronisatie inschakel op mijn Mac waarop de hoofdbibliotheek staat (Muziek > voorkeuren > algemeen > synchronisatiebibliotheek) dan verschijnen er nadien een hoop extra afspeellijsten in die bibliotheek, waarschijnlijk een overblijfsel uit een oudere synchronisatie van jaren geleden.

Zou het kunnen dat er nog ergens in iCloud een overblijfsel zit van een oudere synchronisatie?

Ik vind het allemaal een beetje verwarrend en moeilijk terug te vinden wat er precies gebeurt.

Is er een manier of plaats waar ik dat kan zien wat er precies in die iCloud zit?

Ik neem aan dat de Muziek synchronisatie van al mijn muziek NIET in die gratis 5GB zit, want mijn muziek bib is véél groter dan die 5 GB. Is er een manier om dat stuk iCloud voor de muziek-synchronisatie te wissen en alzo eens opnieuw te beginnen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.