9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Bart1993

Muziek speelt niet af na iOS5

Gistermiddag download ik dus iOS5, supersnel in halfuurtje klaar ( heb zelf iMac ). Muziek er opgezet en laat ik maar eens wat afspelen. Er gebeurt niks. Hij blijft stilstaan, geen geluid en springt alleen over naar nummers die het wel doen ( van de 1200 maar 70 ofzo ). Ik totaal in shock, weer alles aangetikt, opnieuw syncen, gebeurt er nog niks. Dus heb alles maar van iTunes afgehaald en er opnieuw opgezet. Er gebeurd nog steeds niets, blijft hangen springt zomaar over naar nummers die het wel doen.

Weet iemand wat het probleem hiervan is en hoe je het weer goed kan zetten? Want dit is niet leuk aangezien ik ook nog 3 uur per dag in de bus zit 5 dagen per week. Hopelijk hoor ik snel de oplossing van jullie

gr.

Bijdrager
    nicow101

Zelfde probleem hier, een gedeelte van de muziek is wel zichtbaar op m’n iPhone, maar speelt niet af. Na installatie van iOS5 werd de muziek teruggezet, maar niet alles dus. Tot nu toe heb ik alleen maar gesynchroniseerd. Nu maar eerst alle muziek verwijderen en dan weer terugzetten met iTunes?

Bijdrager
    Bart1993

Heb ik al gedaan en je houd het zelfde probleem.. Ik heb 1 album gedownload van piratenbaai die Itunes licensie had en die speelt die wel allemaal af zonder problemen. Misschien maar Itunes opnieuw opzetten en dan doen anders is wel klote:(

Bijdrager
    Mandarijntje

De muziek app in iOS5 is gewoon zo buggy als wat.
    Ik ondervond inderdaad precies hetzelfde op mijn iPhone.
    Ik heb mijn muziek opnieuw gesynchroniseerd, waarna hij het weer even goed deed.
    Op dit moment krijg ik de app echter niet eens meer opgestart. Ik zie enkel nog een leeg scherm.

Bijdrager
    Trevor

iOs 5 update ging niet soepel. Moest iTunes herstarten om dat er een nieuwere versie werd gevraagd (?)
    Alles leek in orde totdat ik muziek probeerde te spelen. Eerst klopte de song niet met de visual en na één of twee nummers niets meer wat ik ook probeerde. Na gespeur de oplossing van de beta versie geprobeerd. Synchronisatie in iTunes muziek tab, alles eerst uitzetten (aanvinken) zodat de database gewist wordt. Wel wachten tot alles gewist is, dat duurt even… Vervolgens opnieuw synchroniseren ook dat duurt, afhankelijk van de grootte van je bibliotheek maar het werkt vervolgens als een zonnetje…

Bijdrager
    kevindeboever

hej heb een vraagje in verband heb met een update naar IOS5. In het begin geen enkel probleem alles komt er weer op, maar de klank van mijn muziek was helemaal verpest hoor heel de tijd geruis op de bass. Maar dit geldt niet voor al mijn liedjes. Het ligt niet aan de oortjes want heb het ook met andere geprobeerd en ook via de ingang van mijn oplader in men boksen. Weet iemand wat te doen bij dit probleem. Heb iphone ook herstelt maar probleem blijft zich voordoen en niet al mijn muziek wordt op iphone gezet. Sommige staan gewoon in het lichtgrijs of staan er niets eens op.

Bij voorbaat danku

Bijdrager
    StefanM

Trevor op 16 oktober 2011 #

iOs 5 update ging niet soepel. Moest iTunes herstarten om dat er een nieuwere versie werd gevraagd (?)
    Alles leek in orde totdat ik muziek probeerde te spelen. Eerst klopte de song niet met de visual en na één of twee nummers niets meer wat ik ook probeerde. Na gespeur de oplossing van de beta versie geprobeerd. Synchronisatie in iTunes muziek tab, alles eerst uitzetten (aanvinken) zodat de database gewist wordt. Wel wachten tot alles gewist is, dat duurt even… Vervolgens opnieuw synchroniseren ook dat duurt, afhankelijk van de grootte van je bibliotheek maar het werkt vervolgens als een zonnetje…

Hartelijk bedankt! Het werkte!

Bijdrager
    Dor

Dit is mijn ervaring op mijn iPhone4:

Van iPod naar Muziek dat is wat er gbeurde bij het installeren van IOS 5.
    Mijn iPod symbool is weg en daar voor in de plaats het Muziek symbool.
    Het ziet er mooi uit als ik op de app klik,maar geen geluid wat ik ook probeer.
    Boven loopt een tekst met wat er afgespeeld wordt ,hetgeen nieuw en nuttig is ,verder ziet alles er goed uit en kan ik van het ene muziekstuk naar het andere gaan,alles werkt ogenschijnlijk goed allen geen geluid.
    Indien ik naar de radio app’s ga heb ik geen probleem met het geluid.
    Kan iemand mij aanwijzingen geven om het geluidsprobleem op te lossen.

Bijdrager
    Dor

In aansluiting op mijn bovenstaand bericht van 25 oktober.
    Het niet werken van het geluid.
    Is het niet het beste om gewoon te wachten op een update van Muziek op mijn iPhone4 ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.