6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Juch

Muziek Re-encoderen

Ik heb mijn hele Queen Platinum collectie staan op 320kbps, dit neemt echt heel veel ruimte in op mijn iPod. Kent iemand een programmaatje om deze in “batch” the re-encoderen naar 192 kbps?

Bijdrager
    iJoost

Met het oog op de kwaliteit zou ik het liever gewoon opnieuw rippen van de CD’s dan hercoderen.

Bijdrager
    Richele

Kan gewoon met iTunes, palylist maken en daar alle nummers in gooien, alles selecteren en kiezen voor “convert selection to mp3” ( wel je mp3 isntellingen goed zetten in de voorkeuren). Maar voor de hoogste kwaliteit kun je het beste voor de oplossing van iJoost gaan.

Bijdrager
    iJoost

Eerlijk gezegd heb ik zelf zitten passen en meten en ben nu bezig om langzaam maar zeker mijn hele … CD-verzameling nog een keer opnieuw te rippen en nu op AAC 256 in plaats van op de default AAC 128. Ik hoop dat ik niet verkeerd gerekend heb want dan past het natuurlijk straks niet precies in toto op mijn iPod. Het houdt je van de straat.;-)

Bijdrager
    n8n
    ”iJoost”

Eerlijk gezegd heb ik zelf zitten passen en meten en ben nu bezig om langzaam maar zeker mijn hele … CD-verzameling nog een keer opnieuw te rippen en nu op AAC 256 in plaats van op de default AAC 128. Ik hoop dat ik niet verkeerd gerekend heb want dan past het natuurlijk straks niet precies in toto op mijn iPod. Het houdt je van de straat.;-)

eehm… Grootte van al je muziek in MB’s maal 2

:oops:

Bijdrager
    iJoost

Ja, lieverd…;-) Maar dat komt zo dicht bij de capaciteit van mijn iPod dat het nog steeds spannend is. Vandaar dat ik er wat meer “aandacht” aan besteed heb. Anyway, daar ging deze draad niet over.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.