17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    iPod Jimmy

Muziek Programma

Weet iemand een programma waar ik muziek kan maken en dat niet Traktor, GarageBand en/of Reason heet?

Bvd Jim

Moderator
    unSOUND

Cubase

Bijdrager
    Jsk

eh.. Logic

Bijdrager
    Rutger1981

Bias
    Live
    soundtrack
    Audacity?

Bijdrager
    vogel

Nuendo?
    ProTools?
    Alletwee waanzinnig duur…
    Soundtrack dan maar?

Bijdrager
    mailmen

maar waarom die vraag?

Bijdrager
    vogel

Misschien een ex Windows gebruiker die denkt dat er geen software voor de Mac is? :wink: :P Ik ben ook benieuwd.

Bijdrager
    bart

Jim, geef even aan wat je wilt gaan doen; instumenten live spelen, wel of geen midi, samples etc…
    Dit maakt een advies over welk programma daarvoor geschikt is een stuk makkelijker.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Ik zou het liefst een programmaatje hebben waar je een hele band kunt hebben met gitaar enzo. Waar je dus zelf een leidje in elkaar kunt knutselen. Heeft iemand een idee? En een beetje makkelijk voor iemand die niet zo goed engels kan.

Bvd

P.s. ik ben geen oud-Windoos gebruiker…:P

Bijdrager
    vogel

Wat is er mis met GarageBand?
    Lekker snel liedjes in elkaar flansen.
    Een hele batterij loops.
    Gitaarversterkers.
    En in het Nederlands.

Bijdrager
    iPod Jimmy

GarageBand is heel goed maar ik wil wat nieuws proberen heb alle loops etc. van GaraeBand al gehad…

Bijdrager
    vogel

Jam Pack ook al?

Bijdrager
    dj bazzie wazzie

Je zei geen Reason? Waarom niet dan? Is qua prijs kwaliteit verhouding heel goed naar mijn mening.

Bijdrager
    mailmen
    ”iPod

GarageBand is heel goed maar ik wil wat nieuws proberen heb alle loops etc. van GarageBand al gehad…

Dan ligt het volgens mij niet aan het programma, maar aan je eigen creativiteit. Ik maak me loops zelf. Dan kunnen ze ook niet opraken.
    Tip: struin het internet af naar nieuwe drumsamples, sample stukken van cd’s of speel zelf alles in.
    Alles beter dan loops gebruiken die iedereen al gebruikt.

succes!
    Martijn

Bijdrager
    Beathoven
    ”iPod

Ik zou het liefst een programmaatje hebben waar je een hele band kunt hebben met gitaar enzo. Waar je dus zelf een leidje in elkaar kunt knutselen. Heeft iemand een idee? En een beetje makkelijk voor iemand die niet zo goed engels kan.

Bvd

P.s. ik ben geen oud-Windoos gebruiker…:P

Garageband met alle uitbreidingen houdt je wel een jaar van de straat. Maar wat doe je er eigenlijk mee? Blader je wat door de loops heen en heb je het dan weer bekeken of probeer je ook echt iets te maken? :finderoud:

Bijdrager
    Tom2

Digital Performer

ook een mooi pakket

Bijdrager
    mcician

ben je misschien op zoek naar iets als dit ?

nu osx native:-)

http://www.sonicstudio.com/

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.