10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iTunes.Apple

Muziek opvragen in Itunes Store NL

Weet iemand hoe je muziek kunt opvragen in de Nederlandse Itunes Store?
    Want ik wil heel graag een nummer hebben in iTunes maar die komt er maar niet in!

Bijdrager
    Yggdrasil

Wat bedoel je met ‘opvragen’?

Wil je zelf een liedje uploaden om te verkopen via de iTunes Store? Wil je dat iemand anders een liedje upload naar de iTunes Store?

Probeer je vraag wat duidelijker te formuleren…

Bijdrager
    iTunes.Apple

Ja dat Apple Nederland (iTunes NL) dat nummer in iTunes zet want, ik wil heel graag een nummer maar hoe kun je dat aangeven bij iTunes dat ze die erin moeten zetten?

Bijdrager
    mtooster

Niet

Apple heeft daar weinig invloed op, daarvoor moet je bij de uitgever van dat nummer zijn (de platenmaatschappij waarschijnlijk)

Bijdrager
    stavos

Moet het nummer dan perse in iTunes staan? Kun je er niet via een andere manier aan komen? Het zal toch wel ergens op het internet te vinden zijn..? Om welk nummer gaat het?

Bijdrager
    iTunes.Apple

Ik wil het graag kopen want ik hou niet van iligaal downloaden maar het gaat om het nummer:
    Keke Palmer – Walls Come Down

En die komt maar steeds niet in iTunes echt irritand als je nummers wilt hebben maar die gewoon niet komen:(

Bijdrager
    stavos

Muziek downloaden is in Nederland niet illegaal.:cool:

Bijdrager
    mtooster

Zoals ik al zei moet je bij de platenmaatschappij o.i.d. zijn.
    Stuur daar eens een mailtje heen met de vraag waarom het niet in iTunes staat, en waar je het als Nederlander misschien wel online kan kopen….

Bijdrager
    jvers

Ik heb je een PM gestuurd. Want ik ga toch geen antwoorden geven die in strijd zijn met de huisregels hier? Toch Niiiiiickk;)

Bijdrager
    Yggdrasil
    jaapversloot op 20 oktober 2011

(..) Toch Niiiiiickk;)

20 zijn en zo kinderachtig doen? Goed bezig!:grin:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.