19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

Muziek op Ipodd nano zetten ????

Hoi, kan iem mij vertellen waarom ik ineens geen cd’s op mijn i pod nano via i tunes gezet krijg???

Moderator
    Koen van Tongeren

Lol, dan hebben we natuurlijk wel eerst wat informatie nodig:
    – wat lukt er precies niet, laaden de cd’s niet in, zet iTunes ze niet over naar de iPod
    – welke foutmelding krijg je
    – heb je al bij de voorkeuren gechecked
    – welk operating systeem gebruik je
    – etc. etc.
    Zonder enige informatie buiten ‘hij doet t niet’ is het moeilijk om een antwoord te geven…

Bijdrager
    Hans.

Mss heb je je mac geformateerde iPod aangesloten op je PC?

Bijdrager
    Oppie

Jennifer, welkom op dit forum!:)

En je vraag is??? :sealed:

Bijdrager
    djdnl

Waarschijnlijk is ze helemaal in de stress, ik ben benieuwd wat de vraag is.

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

als ik een muziek cd in de computer doe, dan gebeurt er niks, hij zette hem vroeger automatisch over op I tunes, nu niet meer

Bijdrager
    djdnl

Wat voor een computer? Anders bij voorkeuren instellen wat er gebeurt wanneer je een cd in je systeem stopt.

Je kunt meestal kiezen voor :

cd afspelen
    cd importeren en nog een paar opties.

Bijdrager
    KarelWillem

Sleep je cd gewoon eens op het iTunes venster?
    Doet hij het nu wel?

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

ik krijg geen foutmelding, en ik weet niet waar _voorkeuren_ zit kan iem mij aub helpen

Bijdrager
    LEXY

Wat denk je dat ze aan het doen zijn dan?! Maar jij leest niet wat men aan je vraagt!

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

een gewone computer geen mac… ik kan helemaal niks slepen…ja sorry jullie hebben hier meer verstand van daarom vraag ik het jullie ook, ik ben weer goed in andere dingen!

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

vroeger had ik die opties ook van importeren etc…maar het lijkt wel of de comp. de cd niet herkent ofzo

Bijdrager
    LEXY

Doet ie het wel met een andere CD?

Bijdrager
    Turbanus

OOO…. ga eerst eens deze lijst doorlezen s.v.p.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=34381

Bijdrager
    emjay

haha, je lijkt mijn moeder wel….ben trouwens benieuwd waar je wel goed in bent dan..:o

maar goed, als je een cd in je gewone computer doet en je start itunes op zou hij door itunes herkend moeten worden en in de linker kolom moeten verschijnen….daarna kan je de cd zelf afspelen of hem importeren in itunes…

staat de cd niet in je linkerkolom, dan is of de cd kaduuk of je gewone computer of de software op je gewone computer

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

moet ik bij voorkeuren van i tunes kijken ? en zo ja wat moet ik dan anders instellen?

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

okay…rustg aan he, de computer herkent hem niet de cd is ok, maar misschien iets met de software??

Bijdrager
    Jennifer Khodabaks

hoe kom ik erachter of er iets met de software is…

Bijdrager
    Turbanus

Ik denk dat je beter even een vriendje kunt vragen om samen met jou naar die pc te gaan kijken. Dan de lijst met tips doorlezen die bovenin het iPod-topic staat en als je dan nog vragen hebt….. Succes!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.