10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Betatester

Muziek op iPhone SE zetten vanaf Windows.

Hallo omt’ers,
    Ik heb net Apple music opgezegt vanwege de prijs, maar ik wil wel muziek op mijn iPhone hoe krijg ik dat voor elkaar op een Windows 7 laptop?
    Al vast bedankt,
    Groet.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Je moet iTunes installeren. Daarna kan je je muziek in iTunes importeren en op je iPhone aansluiten. De eerste keer zal je je iPhone via USB moeten aansluiten, daarna kan je van wi-fi sync gebruik maken (wel even het vinkje daarvoor zetten). Let wel wat je iPhone in de oplader moet zitten voor wi-fi sync.

Bijdrager
    Betatester

iTunes heb ik al maar het werkt niet.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Krijg je een foutmelding? Probeer in ieder geval een andere USB-poort op je computer, en eventueel een ander kabeltje. Gebruik je wel de originele Apple Lightning kabel? Namaak kabels kunnen problemen opleveren door het ontbreken van de speciale Lightning handshake chip in de kabel zelf. Daarom kan je beter echte “Made for iPhone” kabels kopen.

Toets eens Windows (vlaggetje op je toetsenbord) + R. Typ dan devmgmt.msc en druk op enter. Krijg je ergens onder het subkopje USB je iPhone te zien?

Bijdrager
    penseel

Heb je de nieuwste iTunes voor Windows en lukt dat niet, dan eerst opwaarderen naar Windows 10.
    http://www.techspot.com/downloads/70-apple-itunes-for-windows.html

Bijdrager
    Betatester

Ik gebruik speciale schremlees software en ik dacht dat die niet met wwin 10 werkte.

Bijdrager
    hobbyist
    Betatester op 07 juni 2016

Ik gebruik speciale schremlees software en ik dacht dat die niet met wwin 10 werkte.

Dat zou je moeten bekijken bij de leverancier van de schermleessoftware. Met foobar2000′ van Resolute Limited
    https://appsto.re/nl/17B8_.i welke onlangs eindelijk voor iOS is gelanceerd kan je hele mappen naar je iPhone trekken, echter is de muziek dan alleen binnen foobar2000 af te spelen. Tip zet foobar2000 en foo_upnp op je Windows 7.

Inactief
    Anoniem
    Betatester op 06 juni 2016

iTunes heb ik al maar het werkt niet.

Wat precies werkt niet?

Bijdrager
    Betatester

De muziek naar mijn telefoon krijgen.

Bijdrager
    Spinozo

Heb je de muziek wel beschikbaar in iTunes?
    Zie je in iTunes de iPhone?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.