5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mbruggink

Muziek niet terug te vinden op Ipod

Mensen:D

Ik heb sinds kort een Ipod Nano 8GB in mijn bezit. Het apparaat bevalt me prima! Ik heb alleen 1 probleem. Bepaalde nummers die ik op de Ipod heb gezet; kan ik niet terugvinden. Voorbeeld: had 3 nummers van DJ Sidney Samson op m’n Ipod gezet. In de trein naar school zag ik dat er maar 1 nummer onder zijn naam stond. Heel raar. Toen ik de Ipod ’s avonds weer op m’n computer aansloot, zag ik dat de andere 2 nummers wel op in m’n Ipod staan.

Weet iemand hoe dit kan? Zijn er meer mensen die dit hebben? Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Mathijs Bruggink

Bijdrager
    petermac

Heb je achter de 2 nummers die niet op je iPod komen een albumtitel ingevuld?
    Probeer dat anders eens, kan goed zijn dat ze er dan wel op komen.Gewoon de naam van de artiest daar nog eens invullen ofzo

Ik heb dat ook op mijn 5 gen iPod, en vind dat een heel irritant probleem.

Bijdrager
    Nikita

Jup, zorg er voor dat de ID3-tags goed staan ingevuld in iTunes. Daarna je iPod even syncen met iTunes zodat het op je iPod ook weer goed staat.

Bijdrager
    mbruggink

Oke, bedankt voor de tip! Ik ga er mee aan de slag om te kijken of het werk.:) Lekker veel typewerk voor de boeg…..:? :(

Bijdrager
    Nikita

Het is in het begin even wat werk ja. Maar als je het eenmaal bijhoudt… Ik heb nog handmatig alle album-art toe zitten voegen, nu zit die functie standaard in iTunes :P

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.