15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    music-lover

muziek mp3’s op Ipod zetten

Hoi hoi, ik ben nieuw hier ;-)) en heb meteen een vraag:

Ik wil graag een Ipod aanschaffen (na mijn mp3 speler van 500mb) omdat ik dan veel meer nummers erop kan zetten, maar kun ik de mp3’tje die op mijn pc staan zo overzetten naar de Ipod? Ik heb er een stuk of 1000 en vind het zonde om ze weer opnieuw te downloaden. Misschien is het een gekke vraag, maar ik heb er niet zoveel verstand van.

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!!!

Maurice

Bijdrager
    iDude

hoi

wat jij wil kan zeker!. Je moet je mp3 dan in een programma zetten (itunes) dat is een erg mooi programma om gemakkelijk je muziek te draaien. als je dan je ipod aan je pc/mac hangt dan kun je de mp3 heel makkelijk over zetten!

Bijdrager
    iDude

oeps 2 keer

Bijdrager
    music-lover

Hoi,

Bedankt!!! Dat wou ik ff weten! Kun je de mp3’s dan nog wel met de mediaplayer op de pc afspelen, of gewoon via itunes?

Bijdrager
    JDVM

Dat kan allebei;)

Bijdrager
    petermac

Maar iTunes is een leuker programma dan die mediaplayer van je:)

Je kan iTunes downloaden op de site van apple, dan kan je al eens kijken of je er je weg in vind.
    veel plezier!

Bijdrager
    Brent146
    ”petermac”

Maar iTunes is een leuker programma dan die mediaplayer van je:)

Je kan iTunes downloaden op de site van apple, dan kan je al eens kijken of je er je weg in vind.
    veel plezier!

iTunes is inderdaad veel leuker. Maar je hoeft het zelfs niet te downloaden want als je een iPod koopt moet je iTunes toch installeren. Nu zit het cd’tje er niet meer bij zeker?

Bijdrager
    music-lover

Hoi,

Ik heb nu een Ipod 30gb black gekocht! Er zit geen cd bij dus moest toch de itunes downloaden. Muziek die ik al in de pc had staan ging langzaam met omzetten naar itunes (ongeveer 700 nummers) maar toen naar de Ipod in een paar minuten, echt een fijn ding!!!!

itunes is idd een mooier programma dan mediaplayer, is alleen ff wennen.

Maurice

Bijdrager
    music-lover

ff een vraagje: ik hoor weleens over verschillende generaties ipods, hoe weet je welke generatie je hebt en wat is het verschil?

Bijdrager
    iDude

moet je ff op een website kijken

bij de apple store kun je kijken wat er nu standaard is, er zijn vele overzichtsites met wat oudere modellen.

veel plezier

Bijdrager
    music-lover

Thanks!

Bijdrager
    music-lover

hoi,

één vraagje nog:

ik heb een dvd met een concert, is er een manier om die als video op de ipod te zetten? Zoja, hoe dan?

Bijdrager
    ijiji

Hier kun je een hoop antwoorden vinden:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574
    Succes.

Moderator
    Mac Daddy

De site http://www.macmiep.nl is speciaal gemaakt voor beginnende Apple gebruikers. Zowel voor Mac al iPod.

Hier worden alle dingen over iPod en iTunes uitgelegd.

Over welke generatie iPod je hebt. Dit zal waarschijnlijk de 5e generatie zijn en dan heb je waarschijnlijk de vijf en een half. De vijfde generatie iPod heeft een keer een kleine update gehad, vandaar die half.

Op deze site kun je meer over Apple’s geschiedenis vinden en dus ook over de iPod.

Klik aan de rechterkant op family en klik vervolgens op iPod.

En op de site van Apple zelf kun je alles over de huidige iPod vinden.

Bijdrager
    music-lover

Hoi,

Bedankt! Ik weet genoeg.

Maurice

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.