18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    ThinkBeyond

Muziek luisteren op Last.fm niet meer gratis

Zie het onderstaande bericht:
    http://blog.last.fm/2009/03/24/lastfm-radio-announcement

Ik denk een grote teleurstelling voor vele gebruikers en artiesten. Voor luisteraars was het een geweldige manier om nieuwe artiesten te ontdekken en deze met andere te kunnen delen. Voor artiesten ‘was’ Last.fm, het ultieme platform om je muziek te promoten en met andere te delen.

Wat nu? Zelf een nieuwe last.fm beginnen?

Bijdrager
    Thelma

In order to keep providing the best radio service on the web, we need to ask our listeners from countries other than USA, UK and Germany to subscribe for €3.00 per month. In return you’ll get unlimited access to Last.fm Radio, and a promise that we’ll be hard at work improving the service for years to come.

Ik vraag me af waarom de UK, USA en Duitsland buiten schot blijven ?

Bijdrager
    el che vive

Toen ik de titel las schrok ik me een…
    Ik dacht dat je voor alles wat Last.fm is moet gaan betalen,
    maar het gaat blijkbaar alleen over het luisteren naar de Radio van Last.fm.

In all other countries, listening to Last.fm Radio will soon require a subscription of €3.00 per month. There will be a 30 track free trial, and we hope this will convince people to subscribe and keep listening to the radio. Everything else on Last.fm (scrobbling, recommendations, charts, biographies, events, videos etc.) will remain free in all countries, like it is now.

Bijdrager
    Calpa

Ga eens heel snel de titel aanpassen; beetje mensen laten schrikken (nahjah, schrikken.. nee.. eigenlijk niet, maar gaat om het idee).

Bijdrager
    ThinkBeyond

De radio met recommendations vind ik persoonlijk de beste functie van Last.fm. Aanbevelingen doet apple genius ook.

”Thelma”

Ik vraag me af waarom de UK, USA en Duitsland buiten schot blijven ?

Daar wonen de meeste gebruikers

Bijdrager
    Daysleeper

De titel van dit topic zaait wat paniek, vind ik. Enkel een functie van last.fm is niet meer gratis, da’s wat anders.

Mij maakt het helemaal niks uit, ik doe niets met die radio en recommendations. Die delete ik direct.

Bijdrager
    boriskiss

goed dat ik last fm nooit heb ontdekt.

Bijdrager
    ThinkBeyond

De titel van dit topic zaait wat paniek, vind ik.

a eens heel snel de titel aanpassen; beetje mensen laten schrikken

Okey, blijkbaar allemaal mensen met een zwak zenuwstelsel hier. Voordat mensen hartaanvallen krijgen, heb ik een woordje toegevoegd:)

Moderator
    Poezenbeest

Dat kan nog duidelijker… zie de huidige titel…

OT: heb net van het weekend heel Last.’fm er uit gesodemieterd… Geouwehoer, kan niks meer dan wat iTunes kan en zorgde voor pauzes in mijn muziek als er gescribbled werd… Kortom… meuk, waar je toch weinig aan hebt…

En who cares wat ik luister? Ik doe dat, maar vind het teveel moeite om naar een website te gaan om te kijken wat ik aan het luisteren ben…

Bijdrager
    ram0n

sjit was er al bang voor!!

waarom toch altijd die commercie!!! aaaaaaah!:x

Bijdrager
    Patrock

Kun je dan niet ergens aangeven dat je uit Duitsland komt? Of GB natuurlijk. Proxy’s ofzo?

Discriminatie!

Moderator
    Poezenbeest

Bel Nely Kroes… Vrij verkeer van diensten in de EU…

Bijdrager
    Patrock

Oke! Heb jij d’r 06?

Bijdrager
    Nietzman

Getver, ik had op het werk de hele dag m’n last.fm radio aanstaan. :(.

Moderator
    Poezenbeest
    ”Patrock”

Oke! Heb jij d’r 06?

Jep… krijg voicemail….

Bijdrager
    Ramy

€3 per maand is toch niks als je het elke dag gebruikt…

Bijdrager
    jobz

Dit is vast een 1-april grap.
    Maar de naam is in ieder geval goed gekozen. Rust zacht lastfm.

Moderator
    Pete.Z
    ”Ramy”

€3 per maand is toch niks als je het elke dag gebruikt…

Maar als er 1000 gratis alternatieven zijn,is het als bedrijf misschien niet zo handig om in te voeren?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.