8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bramvdb

Muziek laten doorspelen bij opstarten Frontrow

Vroeger bij Tiger als je Frontrow opstartte bleef het liedje die aan het spelen was gewoon verder spelen.
    Nu bij de nieuwe Frontrow onder Leopard stopt het.
    Is daar een oplossing voor. Kan ik eventueel de oude Frontrow installeren op Leopard.

Bijdrager
    Lesliedec

volgens mij niet…vroeger, in Tiger, was frontrow niet meer dan een andere interface voor iTunes…nu, sinds Leopard, is het een volledig op zich staand programma…

De oude versie zal hoogst waarschijnlijk niet werken op Leopard en al zeker niet meer op de nieuwste versies van iTunes…maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen

Bijdrager
    prullenbak

ja blijft een slechte ontwikkeling als je t mij vraagt.

Want ook andersom zou t fijn zijn, als je in front row iets start, omdat je niet achter je computer zit, en dan later (ik noem maar wat) iets op wil zoeken op internet, stopt je muziek. Hij zou door moeten gaan en dat je dan later frontrow weer vol op je scherm zet en weer weg kan lopen.

Bijdrager
    bramvdb

inderdaad prullenbak.
    Die ontwikkeling mogen ze voor mijn part in de prullenbak;-) werpen.
    Het is mij ook vooral te doen zoals je zegt maar ook andersom als je naar iets aan het luisteren bent terwijl je met je computer bezig bent en klaar bent, vroeger kon je dan gewoon Frontrow opstarten zonder onderbreking van het liedje maar nu niet meer.

Bijdrager
    Cenobyte

Lijkt mij logisch: Frontrow is een multimedia interface, waarbij alles wat loopt op dat moment “uit” moet. Beetje lullig als je een film wil gaan kijken en je muziek loopt door, waarna je toch weer met de muis alles eerst uit moet zetten. Dit is dus geen bug, maar zo bedoeld.

Ik zou daarvoor echt niet gaan prutsen om de oude Frontrow te gaan installeren, want dat gaat gegarandeerd niet werken.
    Maar je hebt natuurlijk altijd mensen die iets willen wat niet standaard is :P

Bijdrager
    Danny van Bakel

Wat ik nog het meeste mis aan de ‘nieuwe’ frontrow is dat de muziek niet meer kan worden afgespeeld via Airtunes. Stiekem hoop ik nog steeds op updates, maar ik heb er een hard hoofd in.

Bijdrager
    Sven van de Scheur
    ”Lesliedec”

volgens mij niet…vroeger, in Tiger, was frontrow niet meer dan een andere interface voor iTunes…nu, sinds Leopard, is het een volledig op zich staand programma…

De oude versie zal hoogst waarschijnlijk niet werken op Leopard en al zeker niet meer op de nieuwste versies van iTunes…maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen

jawel, je kan googlen om het oude front row te installeren, hiermee komt ook de doorspeel functionaliteit terug. Echter is dit naar mijn mening niet erg stabiel en deed bij mij video het niet.

(ik had het tijdelijk gedaan puur uit experimentele wijze)

Bijdrager
    tinus_omt

Wellicht is de nieuwe Frontrow wel een simpele port van het programma wat op een Apple TV draait, en op een Apple TV draait natuurlijk geen losse iTunes.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.