7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Castille

Muziek iPod via de autoradio

Hoi,

Ik overweeg een iPod Nano aan te schaffen, onder andere om af te zijn van al die losse CD’s die ik in de auto heb liggen. Bij veel moderne autoradio’s heb je een aansluiting waar je je iPod op kan aansluiten, maar bij de mijne is dat nog niet het geval.

Nou heb ik begrepen dat er verschillende andere mogelijkheden zijn om de iPod-muziek via de autoradio te beluisteren.

Welke mogelijkheden zijn dat en heet iemand ervaring daarmee?

Vr.gr
    Marcel

Bijdrager
    macses

een fm transmitter, of als je casettedeck hebt in de auto zo’n cassette met een draadje aan

http://www.switchshops.be/productdetail.php?articleno=2238&catno=70&PHPSESSID=c3852828fa341238acc8d2eade73c578

Bijdrager
    Yaris

Welkom op dit forum, Castille.

Voor je een nieuw topic opent is het best dat je altijd eerst even de zoekfunctie gebruikt. Zoek op iPod autoradio. Er zijn al heel veel topics over hetzelfde onderwerp. Succes!

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt vast de zoekfunctie niet gebruikt?

Dit is met afstand het meest gebruikte onderwerp in topics.

– fm transmitter (mag niet en slecht geluid)
    – cassette-adapter (mag wel, ook slecht geluid)
    – aux-in (van de hoofdtelefoon van je iPod naar je radio – als die aux-in heeft)
    – cd-wisselaar (adapter van cd-wisselaar naar aux-in – als je radio dit ondersteunt)
    – ice-link (als je radio wordt ondersteunt)
    – etc.

Bijdrager
    Sprint

Ik heb een Griffin FM transmitter, maar de geluidskwaliteit is matig, sterk afhankelijk van hoe ruisvrij de ‘lege’ frequentie is die je nodig hebt. Bovendien raak je de zender ook weer kwijt wanneer je door het land rijdt. Veel meer tevreden ben ik met de cassette-adapter die ik gebruik. Okee, er steekt een draadje uit, maar de kwaliteit is perfect.

Bijdrager
    Castille

Ahum…. de zoekfunctie…. ik had inderdaad even verder moeten kijken.

Sorry, maar toch bedankt voor jullie reacties :innocent:

Bijdrager
    magic-with-mac

Eventjes zoeken met de zoekfunctie, en je komt genoeg topics tegen die hierover gaan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.