10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    jjmac1975

Muziek gedownload uit de iTunes Store anonimiseren.

Heeft iemand een idee hoe ik batchmatig mijn muziek kan anonimiseren?

Ben op zoek naar een manier om mijn aangeschafte en middels iTunes Match verkregen nummers te anonimiseren.
    The Tagger doet dit prima al is dit een hoop werk omdat je niet meer dan één album per keer kunt verwerken.

Hieronder een aantal screenshots om mijn vraag te verduidelijken.

Info venster nummer inclusief persoonlijke gegevens:

Middels The Tagger de persoonlijke data verwijderen:

Info venster nummer zonder persoonlijke gegevens na gebruik van The Tagger:

Bijdrager
    Rickje

Kun je met The Tagger niet een map selecteren en dat hij vervolgens alles dat in die map zit (en in de overige submappen) verwijderd?

Bijdrager
    jjmac1975

Dat heb ik geprobeerd maar bij The Tagger moet je de nummers direct selecteren. Een map met bijbehorende submappen selecteren wordt niet ondersteund… helaas…

Bijdrager
    Liquid

Even uit nieuwsgierigheid, wat is het voordeel hiervan ?

Bijdrager
    Rickje

Ik denk dat je dan met een veiliger gevoel je muziek kan delen aan andere mensen, omdat jouw eigen persoonlijke aankoop gegevens er niet in staat, zodat men jou ook niet kan aanklagen, want ze weten jouw naam niet.

Indien een dienst ECHT jouw gegevens wilt hebben, dan is dat altijd wel te achterhalen, maar het is niet een open deur, zoals wanneer je persoonlijke gegevens ook in het bestand staan.:razz:

Bijdrager
    Liquid

Dan codeer je alles toch lekker naar MP3 voor je het weggeeft?

Bijdrager
    Rickje

Dat is nieuw voor mij, als je naar MP3 codeert dan gaan dergelijke tags dus verloren? Goeie tip. Dat zou inderdaad handig zijn, ware het niet dat je muziek dan dubbel in je iTunes komt te staan, maargoed, daar zijn genoeg oplossingen of andere trucjes voor.

Bijdrager
    Liquid

Werkt prima. zo doe ik het altijd. omzetten, slepen naar USB stick en weer uit de library gooien. simpel zat.

Bijdrager
    GeertGB

Volgens mij zou dit je kunnen helpen. Gewoon een optie uit het iTunes menu dus.

Bijdrager
    jjmac1975

@GeertGB

“Gewoon een optie uit het iTunes menu dus.”
    Zou je mij dit uit kunnen leggen?

Wat jij mij stuurt is een linkje waar ze The Tagger (zoals in mijn openingspost) gebruiken.
    Werkt buitengewoon goed :thumbsup: maar ik zoek dus een app waarin ik dit batchmatig kan doen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.