8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kak-tus

muziek draait niet online op website

ik heb met adobe golive cs een muziekje op men website proberen te zetten maar dat lukt niet.
    ik heb dit niet zelf gemaakt maar gewoon met de tools die ik had:

<p><object classid=”clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B” height=”100″ width=”100″>
    <param name=”mastersound”>
    <param name=”autostart” value=”true”>
    <param name=”src” value=”../Muziekjes/Vaquero.mp3″>
    <param name=”autoplay” value=”true”>
    <param name=”controller” value=”true”>
    <embed height=”100″ src=”../Muziekjes/Vaquero.mp3″ type=”audio/basic” width=”100″ controller=”true” autoplay=”true” autostart=”true” mastersound>
    </object></p>

ik heb dus quicktime gebruikt. en hij doet het wel in de preview dus het zal denk ik niet aan de codes liggen, maar als ik het nummer probeer te uploaden dan sleep ik hem naar dat publish server hokje en dan is hij een aantal minuten aan het uploaden maar daarna zegt ie dat het mislukt is. dus vroeg ik me af wat ik fout doe… moet het nummer in een bepaalde map? of iets anders?…
    bedankt

Bijdrager
    Leo

probeer eens met een embed tag dus:
    [code:1:66f3708c90]<embed src="../Muziekjes/Vaquero.mp3" …>[/code:1:66f3708c90]
    of iets in dienen aard
    en ik denk dat height 100px een beetje groot is, normaal is dit denk ik 15px
    maar ik zou me kunnen vergissen

Bijdrager
    kak-tus

nee werkt nog niet..

Bijdrager
    Macinspire

<p><object classid=”clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B” height=”100″ width=”100″>
    <param name=”mastersound”>
    <param name=”autostart” value=”true”>
    <param name=”src” value=”aquero.mp3″>
    <param name=”autoplay” value=”true”>
    <param name=”controller” value=”true”>
    <embed height=”100″ src=”aquero.mp3″ type=”audio/basic” width=”100″ controller=”true” autoplay=”true” autostart=”true” mastersound>
    </object></p>

Copy paste dat maar eens, en plaats je muziekbestand in dezelfde map als dat je dit bestand doet. Dat zou moeten werken.

Bijdrager
    kak-tus

ja alles werkt wel behalve als ik het upload dan krijg ik een error: 602; server stopped responding.

http://img160.echo.cx/my.php?image=afbeelding14qy.jpg

ik drop dan het muziekje in het linker raampje van adobe golive waar het tablad: ‘publish server’ staat geopend en dan is i dus even bezig met uploaden en dan krijg ik die error. moet ik dat muziekje dan in een bepaalde map doen? zoals: web-data, web-content of web-settings. ik las op in de help van golive dat ik iets met een media map moest doe dus heb ik er maar een gemaakt en geupload maar werkt nog steeds niet…:(

Bijdrager
    Macinspire

Je muziek bestand moet in dezelfde map staan als dat je html bestand staat als je mijn code gebruikt. Het kan zijn dat je het bestand wilt uploaden maar een trage upload snelheid hebt waardoor er een connection timeout plaats vind. Je bestand is dan tegroot. Probeer het eens met een kleiner bestand? Als het daarmee werkt, weet je dat het aan de bestandsgrootte ligt.

Bijdrager
    kak-tus

jeeeeej, hij doet et. zoooooo zooo erg bedankt :D :D :D na wat gepruts hier en daar lukt et.
    ik had het eerst met een nummer van 3.3 mb en nu met eentje van 800/900kb en die doet het.. niet egt het nummer dat ik erop wilde hebben maarja.. daar probeer ik iets op te vinden…

voor et resultaat >> http://www.cbrah.nl.tt <<

Bijdrager
    Deskman

Als je controller = false doet dan ben je dat dingetje ook kwijt…

Maar terzijde: Een site die je verplicht tot het downloaden van 1 of 3.3 MB muziek kan niet op mijn warme belangstelling rekenen…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.