6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Annetniet

Muziek direct van iphone of mac afspelen op boxen

Hallo!

Ik wil graag een nieuwe muziekinstallatie kopen & wil graag jullie advies. Het allerliefst wil ik gewoon direct muziek van mn iphone kunnen afspelen en zie dat sonos die aanbiedt. Alleen kost dat meteen meer dan €500,-

Weten jullie goedkopere of andere oplossingen?

Groetjes, Annet

Bijdrager
    macoris

Het is natuurlijk te zien wat je allemaal met je muziekinstallatie wil kunnen.
    Wil je er meer dan gewoon je muziek op je iPhone of mac mee afspelen bv, dvd, cd-speler, platenspeler,…
    Voor enkel muziek van je apple producten mee af te spelen heb je van Bose of marshall verschillende boxen die via Bluetooth verbinding maken met je device voor een relatie redelijke prijs.

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    scottish

Ik heb een paar maanden geleden mijn complete stereo installatie verkocht maar exclusief de boxen. In de plaats van de installatie heb ik een BoomBoom (www.marmitek.com) gekocht. Via bluetooth wordt nu de audio van mijn iPad en iPhone via de BoomBoom naar de boxen gestuurd. Werkt probleemloos. O ja, de prijs was circa € 100.

Bijdrager
    Annetniet

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Bijdrager
    Col

M’n stereo van 12 jaar oud en 700w werkt via Bluetooth. Muziek van de iPhone, iPad of iMac klinkt vlotjes door zijn luidsprekers. Oplossing: de bluetooth-adapter van Philips. €39,- en je bent weer mee.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.