28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    Tuvok

Muteknop iPhone 3G afgebroken

Vanochtend toen ik een vergadering in liep en mijn iPhone in de mute wilde zetten brak mijn knopje af.
    Het is gewoon een dopje op een plastic voetje. Op meerdere sites heb ik dit probleem gelezen.

Dus kijk niet vreemd op wanneer het bij jullie ook gebeurt. Ik hoop het natuurlijk van niet.

Bijdrager
    carpebios

Heb je hem al naar de T-mobile shop gebracht.
    En zo ja, deden ze moeilijk hierover?

Bijdrager
    Tuvok

Nee, nog niet gebracht naar T-Mobile. Ik heb A-Mac gebeld en het probleem uitgelegd. Zij vertellen mij dat ik naar T-Mobile moet voor reparatie en garantie. T-Mobile gebruikt hetzelfde reparatiebedrijf dat Apple gebruikt en via T-Mobile verloopt het reparatieproces sneller zo zegt A-Mac.

Bijdrager
    danielpunt

Heb ik ook gehad.:) Gewoon naar T-Mobile gegaan en na iets meer dan 2 weken had ik een nieuwe.

Bijdrager
    Tuvok
    ”danielpunt”

Heb ik ook gehad.:) Gewoon naar T-Mobile gegaan en na iets meer dan 2 weken had ik een nieuwe.

Maar dan kun je die tijd dus niet bellen. Immers er zit een simlock op de telefoon. Toch?

[Edit] Moet je dan echt naar een T-Mobile winkel of kun je ook naar een dealers zoals BelCompany?

Bijdrager
    danielpunt

Je kunt een leen toestel krijgen voor een borg van 50 euro. De SIM lock zit op de iPhone zelf en niet op je SIM kaart dus die kun je prima gebruiken in een ander toestel.:)

Ik ben naar T-Mobile gegaan want daar heb ik ‘em ook gekocht.

Bijdrager
    Moriarty
    ”Tuvok”
    ”danielpunt”

Maar dan kun je die tijd dus niet bellen. Immers er zit een simlock op de telefoon. Toch?

[Edit] Moet je dan echt naar een T-Mobile winkel of kun je ook naar een dealers zoals BelCompany?

Je kan idd niet bellen als je geen telefoon heb…misschien dat je idd tegen een borg een leentoestel kan verkrijgen.

En ja, je moet toch echt naar T-Mobile om het te laten fixen, een gewone APR of een andere telecomzaak gaan je niet helpen. (en terecht overigens).

Apple pakt het ook niet rechtstreeks op, dus met hun bellen heeft ook niet veel zin vrees ik:)

iig succes, want balen is het wel :/

Bijdrager
    Marieke1232

het is natuurlijk knap lullig wanneer dat gebeurt, maar als je je iphone ter reparatie wegbrengt en je krijgt dan een nieuwe terug, dan ben je toch ook al je smsjes kwijt en foto’s? Muziek, spelletjes, video’s ed kun je er later weer opzetten, maar oa smsjes ben je kwijt of kun je die ook ergens opslaan?

Bijdrager
    danielpunt

Die worden opgeslagen elke keer als je een backup maakt. Vandaar dat het ook wel eens zo lang kan duren.:)

Bijdrager
    Marieke1232

@danielpunt: jij zegt dus dat wanneer je je iphone aansluit op je computer deze alles opslaat? en wanneer je dus een nieuwe iphone krijgt en deze aansluit op de computer, dan zet deze alle smsjes, foto’s ed ook op die nieuwe iphone?

Dat zou dan niet kloppen, want ik heb 2 iphones en wanneer ik deze aansluit op de computer krijg ik op beide iphones niet dezelfde smsjes ed. Of zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    ivan92

je mac heeft een aparte backup voor beide iPhone’s

Bijdrager
    danielpunt

Inderdaad.:) Als je een nieuwe iPhone aansluit krijg je de optie om ‘em te configureren als nieuwe iPhone of te herstellen van een backup.

Bijdrager
    Jonazz

Mijn muteknopje is half defect :s…

het zit een beetje los,waardoor,als ik hem op stil zet,het nog eens extra moet naar beneden duwen en ie dan pas op stil staat.
    Met als resultaat,als ik hem dan in mijn broekzak ofzo steek (met ’n hoesje) dat het dus continu een “aan-uit” spelletje is maar dan “stil – luid – stil – luid -…” .. vrij vervelend eigenlijk.

Ik woon in Belgie en heb hem officieel bij Mobistar gekocht,zouden zij deze terugnemen / herstellen?:)

Bijdrager
    Thomas Vreriks

Ik heb mijn iPhone pas een maand en mij overkwam hetzelfde, aangekomen op kantoor brak de muteknop af zonder dat ik overdreven druk uitoefende. Gisteren was ik in een Mobistarwinkel, ze hadden nog nooit eerder van het probleem gehoord dus ik wacht nu angstig af of het onder de garantie valt hier in België. Ik hou jullie op de hoogte.

Bijdrager
    Jonazz
    ”Thomas

Ik heb mijn iPhone pas een maand en mij overkwam hetzelfde, aangekomen op kantoor brak de muteknop af zonder dat ik overdreven druk uitoefende. Gisteren was ik in een Mobistarwinkel, ze hadden nog nooit eerder van het probleem gehoord dus ik wacht nu angstig af of het onder de garantie valt hier in België. Ik hou jullie op de hoogte.

bij mij net het zelfde..ze stonden er alle3 op te kijken alsof ik Chinees sprak,lol.
    Ik durf hem daarom ook nog niet binnengeven,ik heb geen ander toestel dan,en een vervang-gsm kunnen ze mij niet garanderen.
    en dan nog eens niet de zekerheid dat het binnen garantie is,lol.

Ik zal afwachten op jouw antwoord,als dit positief is,print ik het en stap ik ook naar Mobistar.

Ik ben benieuwd!:)

Bijdrager
    Sciron

Ik heb hem gewoon met1 sec lijm opnieuw geplakt

Heel netjes en sterker als eerst en niets van te zien

Bijdrager
    Thomas Vreriks

Dat is ook een idee… helaas stond ik buiten toen het gebeurde en ik vond het knopje niet meer terug tussen de grijze tegels…

Bijdrager
    Thomas Vreriks

Wow! Vanmiddag haal ik gratis mijn nieuwe toestel bij de Mobistarwinkel. Hier blinkt een gelukkig mens!

Bijdrager
    Barry1979

T-Mobile is op de hoogte van het probleem van loszittende muteknopjes, mijn toestel wordt omgeruild. Nadeel, je moet er even 2 weken op wachten voordat je een nieuw toestel terug hebt…

Bijdrager
    Jonazz

De mijne is binnen van vandaag,ik ben benieuwd,en hoop dat ik evenveel geluk heb bij Mobistar hier in België …

en nu afkicken en aftellen ;( ….

Bijdrager
    Jonazz

haha,dit is echt erg,hij is nu binnen van 28-3…alé..bij Mobistar..
    Sinds 31-3 bij Dynafix verstuurd en pas vandaag ontvangen door reparatiedienst,damn.

Bijdrager
    Tragaert

Ik heb gehoord bij Switch in Gent dat men daar geen iPhones meer verkoopt wegens de baggere service die Mobistar levert op garantieherstellingen, en zeker als Dynafix het moet herstellen…!

Bijdrager
    Jonazz
    ”Tragaert”

Ik heb gehoord bij Switch in Gent dat men daar geen iPhones meer verkoopt wegens de baggere service die Mobistar levert op garantieherstellingen, en zeker als Dynafix het moet herstellen…!

De service/communicatie bij Dynafix loopt misschien wel ’n beetje traag/moeizaam,maar uiteindelijk heb ik wel ’n spiksplinternieuwe iPhone gekregen,en dit binnen een termijn van 2,5 weken ongeveer ! :lol:

Bijdrager
    G-Force

Ik dacht ook dat ik een nieuwe kreeg, tot ik er achter kwam dat het zowat allemaal refurbished telefoons zijn (serienummer beginnend met 5K8 en 5K9)…

Bijdrager
    Jonazz
    ”G-Force”

Ik dacht ook dat ik een nieuwe kreeg, tot ik er achter kwam dat het zowat allemaal refurbished telefoons zijn (serienummer beginnend met 5K8 en 5K9)…

dan ben ik blij,want het mijne begint met 889…

Bijdrager
    MacHanker.

Mijn knopje brak nu ook opeens af, is het zo dat je hem ook direct naar Solid Vision in Rijswijk kan brengen?
    Dat het dan net wat sneller gaat, dan naar T-Mobile die hem dan weer doorstuurt naar Solid Vision.

Moderator
    Rivanov

Mijne was er ook af. Heb ‘m gewoon weer teruggedrukt en hij doet het weer gewoon. Geen zin om ‘m 2 weken kwijt te zijn.

Bijdrager
    Mr. Brown
    ”Tragaert”

Je hebt goed gehoord. Switch verkoopt de iPhone niet meer. Hier en daar ga je misschien nog stock vinden.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.