9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    kaanmijo

Mute-switch werkt niet?

Hoi,

Ben ik de enige die er last van heeft, dat de voormalige screen rotation lock niet werkt? Als ik het geluid via die switch uitzet, blijf ik gewoon geluid horen.. Ben ik de enige, want dit is nogal vervelend.. Een knop die nergens voor dient..

Bijdrager
    Yaris

Gelezen op Apple discussions:

The mute button is for muting mail, push, and text notifications. It is not meant to mute music.

Bijdrager
    kaanmijo

Dan is het nut van die knop nu dus nog verder naar beneden gezakt als dat zo is..

Bijdrager
    prullenbak

eh..ja, logisch…want de iPod app heeft geen pauze knop ofzo…

:evil:

Bijdrager
    rtgrs

Als je muziek luistert, dan luister je toch muziek? Muziek afspelen zonder geluid te horen, lijkt me wat vreemd. Lijkt mij dus heel logisch dat de muteknop niet geldt voor de iPod (of Video).

Bijdrager
    Maverick9898

Dat is niet helemaal waar. Soms wil je gewoon alleen de music muten, niet pauzeren. Tenminste dat doe ik weleens (niet met een iPad, want die heb ik niet). Het wordt een beetje een zinloze knop als je alleen dat er mee kan muten. Dat zou ook gewoon in het systeem kunnen.

Bijdrager
    Clemenza

Als je muziek luistert, dan luister je toch muziek? Muziek afspelen zonder geluid te horen, lijkt me wat vreemd. Lijkt mij dus heel logisch dat de muteknop niet geldt voor de iPod (of Video).

Dat is helemaal niet logisch… Als jij muziek aan het luisteren bent en iemand zegt iets tegen je, pak jij dan iedere keer je iPhone, drukt twee keer op de homebutton en pauzeert hem dan?

Geblokkeerd
    Anoniem

Nope, dan doe ik mijn oortjes uit:P of druk op op de pauzeknop op de oortjes.

Inactief
    Anoniem

Deze instelling zorgt er voor dat je ongestoord naar je muziek luisteren kan. Voorheen was het zo dat je dwars door je muziek heen ook de systeem geluiden hoort.

(Denk aan geluiden van het verzenden en ontvangen van mail of het getik van je toetsenbord of de audio van de diverse push notifications.)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.