8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iCreatedTech

Mute-switch in de war

Hallo OMT’ers,

Sinds de update naar iOS 4.3.1 doet de mute-switch op mijn iPhone 4 heel erg raar.
    Normaal als je hem “mute” dan trilt de iPhone 1 maal, maar nu doet die dat soms en soms trilt hij zelfs als je hem uit de mute stand haalt!

Hebben meer mensen hier last van?

Weet iemand een oplossing?

Zoals altijd alvast bedankt!

Bijdrager
    KingAchille

Een antwoord op je eerste vraag:

Mine does this sometimes, sometimes its the other way roung. Sometimes it doesn’t vibrate at all :\. Makes no difference to me though so I just let it be. It has only been doing it since 4.3.1 though.

Gejailbreakt?

Moderator
    Strifer

dat hangt af van de instelling die je ingeeft in de geluidsinstellingen voor geluid uit/trillen. werkt voor zover ik weet naar behoren.

als ie op trillen staat:
    muten geeft een trilling, unmuten doet ie niets

als trillen uitstaat
    muten doet ie niets (echt stil dus: geen geluid, geen trilling), unmuten dan trilt ie (tenzij je triller voor de beltoon weer uitstaat)

gewoon even vogelen met instellingen > geluiden en je begrijpt wat ie doet.

Bijdrager
    iCreatedTech

@KingAchille Dat is precies wat mijn iPhone doet!
    Hij is idd gejailbreakt (Redsn0w RC11)

@Strifer Als ik Geluid uit op uit zet onder Instellingen –> Geluiden dan blijft die dit probleem voordoen!

Moderator
    Strifer

Dat lijkt mij logisch gedrag. Wanneer je bij ‘geluid uit’ het trillen uitzet en het trillen daar iets verder naar onderen nog aan staat krijg je dat gedrag. Zet het trillen daar ook maar ’s uit. Dan trilt ie namelijk niet meer waneer ie uit de mute komt. Zet je het trillen bij die tweede optie weer aan, dan trilt ie wanneer ie uit de mute stand komt (als het trillen bij ‘geluid uit’ ook uit staat)

Bijdrager
    iCreatedTech

Maar het probleem is dat die soms trilt en soms niet:S
    Als ik beiden opties uitzet dan trilt die iig niet meer!

Moderator
    Strifer

ja, maar waarschijnlijk heb je tussentijds dus de instelling veranderd. en als dat niet zo is is wellicht je trillermotortje aan ’t einde van z’n leven?

Bijdrager
    iCreatedTech

Trilmotor is het sowieso niet, want hij trilt gewoon op het verkeerde moment. Als ik hem mute trilt die soms en als ik hem unmute doet hij het ook soms (normaal trilt hoort hij niet te trillen als je hem unmute!)

Heb al alle instellingen herstelt via Instellingen –> Algemeen –> Stel opnieuw in

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.