9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    larsx6

Mute knop iPhone 4S doet raar

Beste,

Mijn Mute-Knop doet sinds een tijdje heel vreemd.

Ik heb hem nog nooit laten vallen of iets dergelijks, maar mijn mute-knop doet het niet goed meer. Hij is niet afgebroken en hij werkt nog gewoon, maar hij gaat alleen op mute als ik het knopje helemaal naar beneden druk. Als ik hem dus gewoon naar beneden druk gaat hij heel even op volume, maar als ik het knopje dan los laat springt hij weer gewoon op mute.

Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen of wat de oorzaak ervan is?

Alvast bedankt!

http://www.youtube.com/watch?v=Ka0HDgULCX8

http://www.youtube.com/watch?v=hMpP5MgfRx4

(Eigen filmpjes)

Geblokkeerd
    Bento

Even resumeren: je mute-knop doet het niet goed meer en hij werkt nog gewoon. Lijkt me duidelijk.

Bijdrager
    Hortulanus

Kan zijn dat er vuil/stof tussen zit.

Bijdrager
    larsx6

Beste,

Vuil/stof heb ik al (proberen) weg te vegen, met een wattenstaafje en water.

”Lijkt me duidelijk”? Wat bedoelt u daarmee?

UPDATE: Met mijn beats by dr. dre ingeplugd doet ie alles naar behoren over de hoofdtelefoon, alleen over andere oortejes e.d. niet.

Kan iemand een foto maken van de binnenkant van de AUX uitgang? Ik zie onderaan iets glimmen, misschien is een x iets afgebroken?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    larsx6

”Even resumeren: je mute-knop doet het niet goed meer en hij werkt nog gewoon. Lijkt me duidelijk”

LEES EVEN GOED!

”Als ik hem dus gewoon naar beneden druk gaat hij heel even op volume, maar als ik het knopje dan los laat springt hij weer gewoon op mute.”

Bijdrager
    larsx6

Veder niemand een idee?

Valt dit onder de garantie van Appel?

En stel je gaat naar Amsterdam, kunnen ze het daar ter plekke maken, of krijg je een nieuw toestel?

Bijdrager
    larsx6

Niemand een idee?

Bijdrager
    GoeieDag
    larsx6 op 18 september 2012

LEES EVEN GOED!

Ik begrijp eigenlijk ook weinig van je verhaal; om te beginnen is er geen fysieke ‘mute’ knop op een iPhone; jij bedoelt zeker de ‘Ring/Silent switch’, of in NL: ‘De schakelaar voor het belsignaal’?

Bijdrager
    AppleTim
    GoeieDag op 19 september 2012
    larsx6 op 18 september 2012

LEES EVEN GOED!

Ik begrijp eigenlijk ook weinig van je verhaal; om te beginnen is er geen fysieke \’mute\’ knop op een iPhone; jij bedoelt zeker de \’Ring/Silent switch\’, of in NL: \’De schakelaar voor het belsignaal\’?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.