4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    klonic

Mute knop defect

Vandaag merkte ik op dat mijn witte iPhone 6 gemute was. Ik probeerde dus het schuifje terug te zetten naar de schermkant (zodat het rood niet zichtbaar is). Dat ging, maar het knopje veerde direct weer terug. Ik weet niet of het een bekend probleem is, ik heb een ‘super red’ abonnement bij Vodafone, wat in dit geval betekend dat zij mijn iPhone komen ophalen en een andere leen iPhone achterlaten. Na 10 dagen komt hij hopelijk gerepareerd terug (tenzij ze weer de water of valschade scam doen). Mijn iPhone ziet er nagenoeg perfect uit dus valschade zal er niet zijn en waterschade staat los van een verende muteknop (hoewel ik hard zal moeten ‘vechten’ om dat duidelijk te maken).

Bijdrager
    Hyrax

Wat is je vraag?

Bijdrager
    SunKeeper

Die is er niet.

Het is voor mensen die een zelfde probleem ervaren, die weten dan wat ze mogelijk kunnen doen. Verwacht ik.

Bijdrager
    klonic

Zoals SunKeeper zegt, ik heb geen vraag. Ik verspreid gewoon mijn ervaring via bovenstaand bericht. Als er iemand is die dit ook ervaart, dan weet hij dat hij niet de enige is. Na de reparatie zal ik nagaan wat er aan de hand was en hoe dit is opgelost. Dat kan ik dan met jullie delen. Wellicht heb ik pech en een iPhone met een geïsoleerde productiefout, wellicht gebeurt dit vaker of ben ik het tipje van een ijsberg, misschien heb ik mn iPhone zonder het zelf te weten zelf gesloopt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.