12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    sirtimo

Music van meerdere computers op iPhone zetten

Ik snap er niets van, heb een nieuwe iphone, en ik wil gewoon, net zoals met mijn ipods, muziek vanuit allerlei computers op mijn iphone kunnen zetten. Hij zit gekoppeld, (raar systeem werkt in blokjes ofzo) aan mijn macbook, en daarin heb ik aangevinkt dat k de muziek manual wil beheren. So far so good, kan ik vanuit mijn macbook gewoon muziek ernaar toe slepen.

Prik ik die iphone in mijn imac, opent ie daar, is alle muziek weer grijs, en staat dat vakje niet aangevinkt. Zodra ik dat vakje wil aanvinken, zegt ie dat ie die hele iphone gaat leeggooien. Word er er helemaal gek van. Wat lopen zoeken op internet, waar s taat dat dit dus tegenwoordig wel moet kunnen, maar mijne weigert.

Doe ik iets fout, of kan het gewoon echt niet?

Inactief
    Anoniem

iPod touch en de iPhone gebruiken een ander manier om muziek te beheren. Je kan maar met 1 mac syncen(ook als het op handmatig staat) je kan daarna ook geen muziek er van af spelen.

Succes, zelfde probleem hier (iPod touch 8GB)

Bijdrager
    The JM

Ik kan het verhaal van iNanc alleen maar bevestigen.

Bijdrager
    MrAcid

Ik ook, dit kan niet.

Geblokkeerd
    Anoniem

kan wel:) zit nu in auto maar zal uitleg later even posten. Je moet op een paar plekken je library id aanpassen. Mij is het iig gelukt. Pm me als ik niet reageer hier

Inactief
    Anoniem

Ik ben ook geinteresseerd ! :mrgreen:

Bijdrager
    sirtimo

Cool ben benieuwd…

Ik heb gewoon twee totaal verschillende library’s maar wil gewoon muziek erop kunnen slepen, ik hoor ’t wel!

belachelijk overigens dat t niet kan, ook niet afspelen enzo.. Ik ben een apple fan, maar ik begin een beetje moe te worden van dat voor god spelen en die arrogantie, ook t.a.v. alle apps die er bedacht worden voor de store en die niet mogen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Zo…. even opgezocht:

http://www.andrewgrant.org/2008/03/30/how-to-sync-an-iphone-with-two-or-more-computers.html

Deze ‘tutorial’ heb ik gevolgd en werkt perfect!

Je moet muziek handmatig beheren aanzetten voordat je je iPhone aan de 2de mac of pc hangt en dan kan je gemakkelijk je muziek in je iPhone slepen.

Succes!

MAAK EEN BACKUP VAN JE LIBRARY FILES VOOR JE ERIN GAAT EDITTEN!!!!!

Geblokkeerd
    Anoniem

Gelukt?

Bijdrager
    sirtimo

Yup, het werkt!

dankuwel, ben helemaal blij.

Inactief
    Anoniem

Niet de meest leuke oplossing, maar ik ga het ook is proberen.

Bijdrager
    Switch

De oplossing is er lees ik, maar ik had ook nog een tip. Als je een gejailbreakte iPhone met Cydia hebt, staat er een SwapTunes applicatie in dat programma (beschrijving: Allows you to Sync with multiple iTunes libraries).

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.