17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    R-Flow

Music Store down?

Ik kom niet meer in de iTunes Music Store, hebben andere mensen dit probleem ook?

Het rare is dat ik wel in de App Store kom, maar niet in het muziek gedeelte.:?

Bijdrager
    Pixeldude

yupe:)

Bijdrager
    jhonno

via itunes is de apple store niet bereikbaar inderdaad

Bijdrager
    carpebios

Meen je dat nou? Misschien zijn hier best al veel topic’s over!

Bijdrager
    R-Flow
    ”jhonno”

via itunes is de apple store niet bereikbaar inderdaad

Ah OK. Had namelijk m’n ADSL verbinding opnieuw ingesteld en omdat Dashboard en alle andere online programma’s op m’n systeem niet op het internet konden komen. Alleen iTunes bleef de fout gegeven. Bedankt in ieder geval! Dacht dus effe dat het aan m’n verbinding lag die nog steeds fouten gaf.:D

”carpebios”

Meen je dat nou? Misschien zijn hier best al veel topic’s over!

Hier in het iTunes forum stond geen specifieke thread en de zoekfunctie gaf geen resultaten op Music Store offline e.d. In de Geen AppStore, geen MobileMe , geen .Mac wel Itunes 7.7 stonden gemengde berichten.

Bijdrager
    carpebios

Hahaha, nee, het ligt niet aan jouw verbinding;)

Bijdrager
    R-Flow
    ”carpebios”

Hahaha, nee, het ligt niet aan jouw verbinding;)

Haha dat scheelt, want heb al de halve ochtend met Oran… kuch kuch ik bedoel Online aan de telefoon gehangen. Er is niks ergers dan die service lijnen van telefoon- en ADSL-providers. :x

Bijdrager
    Nikita

Haha! Ja, de Orange helpdesk… Van mij had T-Mobile ook die tak van de zooi over mogen nemen, slechter had het er toch niet van kunnen worden :P

Bijdrager
    1984

De iTunes Store is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw:wink:

Bijdrager
    R-Flow
    ”Nikita”

Haha! Ja, de Orange helpdesk… Van mij had T-Mobile ook die tak van de zooi over mogen nemen, slechter had het er toch niet van kunnen worden :P

Van wie is “Online” nu eigenlijk?

Bijdrager
    Nikita

Volgens mij is het een zelfstandig bedrijf nu. Het punt was namelijk dat de naam ‘Orange’ van de markt moest, dat was overeengekomen tussen T-Mobile en France Telecom (de eigenaar van Orange). Maar T-Mobile heeft alleen de mobiele tak overgenomen, dus de internet-tak moest onder een andere naam verder. Bij mijn weten is Online niet van T-Mobile.

Volgens mij zit het zo, ongeveer. If not, dan hoor ik het wel :wink:

Bijdrager
    JobKuipers

Via de mini-store (bij je eigen bieb) kan je wel binnenkomen. Je moet alleen niet op de Home-icoon klikken want dan krijg je weer de melding dat het niet werkt. Maar dan kan je wel (bijna) alles bekijken, inclusief de App-store.

Groet,
    Job

Bijdrager
    Tafkapixies4ever

Maar je kunt niet de 2.0 update downloaden:evil:

Bijdrager
    GMI Music
    ”Tafkapixies4ever”

Maar je kunt niet de 2.0 update downloaden:evil:

Wellus:P

Bijdrager
    jasper050

De iTunes store is volgens mij down. Ik kom er niet in en kan iTunes Mach muziek ook niet afspelen.

De support pagina meldt niks.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. De Store ligt niet plat. Althans. Nu niet.

Bijdrager
    jasper050

ok, heb de computer opnieuw opgestart en nu doet de store het weer. Vreemd:-)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.