5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Matthi_V

Multitasking Gestures in iOS 4.3.5

Dag allemaal,

Ik heb net iOS 4.3.5 op mijn eerste generatie iPad geïnstalleerd.

Ik was net een filmpje aan het kijken op mijn iPad in fullscreen, en bij het verkleinen van dat filmpje kneep ik meerdere vingers naar elkaar toe. M’n iPad ging naar het homescreen dus ik dacht dat hij wel gecrasht zou zijn.
    Nu deed ik nog eens hetzelfde maar in een andere app, en wat blijkt? Om de een of andere reden heb ik nu de Multitasking Gestures op m’n iPad.

Ik heb ooit een jailbreak geïnstalleerd, maar verder niets.

Hebben meerdere dit ‘probleem’?

Bijdrager
    ipieter01

voor zover ik weet is dat niet normaal.

Misschien dat dat inderdaad door die jailbreak komt.

Ik zou het in ieder geval geen probleem vinden.

Bijdrager
    JoelCoster

toevallig aangesloten op een mac met xcode 4, daarmee kun je die gestures activeren/deactiveren
    heeft iig niks met die jailbreak te maken, alle data van de jailbreak wordt gewist bij het updaten van iOS

Bijdrager
    Arthur345
    Matthi_V op 13 augustus 2011

Dag allemaal,

Ik heb net iOS 4.3.5 op mijn eerste generatie iPad geïnstalleerd.

Ik was net een filmpje aan het kijken op mijn iPad in fullscreen, en bij het verkleinen van dat filmpje kneep ik meerdere vingers naar elkaar toe. M\’n iPad ging naar het homescreen dus ik dacht dat hij wel gecrasht zou zijn.

Nu deed ik nog eens hetzelfde maar in een andere app, en wat blijkt? Om de een of andere reden heb ik nu de Multitasking Gestures op m\’n iPad.

Ik heb ooit een jailbreak geïnstalleerd, maar verder niets.

Hebben meerdere dit \’probleem\’?

Als je je iPad jailbreakt kan je van te voren multitouch gestures inschakelen. Blijkbaar heb je dat gedaan.

Veel plezier ermee zou ik zeggen

Bijdrager
    Matthi_V

Bedankt voor de reacties!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.