-
Je selecteert uit het venster waar je clips staan de twee tijdlijnen van je beide camera’s. Dan ga je naar file/new/multicam clip en de clip wordt aangemaakt
Deze sleep je vervolgens in een nieuw aan te maken project en je zult nu zien dat je alle twee de camera angels te zien krijgt. Je kunt dan eventueel nog aangeven of je de sound nog wilt synchroniseren.Succes
Voor het maken van een multicamclip bekijk deze tutorial maar eens. Soms zeggen beelden meer als een pagina vol tekst
Als je een tape inlaad en je ziet allemaal clips dan is de kans groot dat er timecode onderbrekingen zijn. Deze kun je wel in een tijdlijn zetten, maar zul je voor iedere afzonderlijke clip even moeten kijken of deze synct (gelijkloopt) met je andere spoor.
Dat wordt dus nog even puzellen
lukt niet
als ik beide clips selecteer en multiclip van maak laat hij ook multclip zien
dubbelclick op de multiclip scene en ze verschijnen achter elkaar
nu andere scenes ingeladen en precies het zelfde beide achter elkaar
wat doe ik
ik in godsnaam fout?Heb speciaal een Mac gekocht omdat FinalCut erg goed is x=zegt men
heb a
altijd met Magix pro gewerkt,echter sinds 2 weken gaat het met branden helemaal mis,stotend beeld bij elke zijdelingse beweginghet bestand geconverteerd naar mpeg 4 en gebrand op de mac,geen probleem
vragen bij magix hebben nog niets uitgehaald
moet nog 2 bruiloften monteren en dat ga ik nu lekker opnieuw op de mac doennogmaals bedankt voor de hulp
gr karel
Toevallig niets verkeerds ingesteld met het branden. Lijkt mij een interlace probleem.
Als je wat meer wil met fxpro is fxfactory een mooie aanvulling.
Groet
Adrie
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.