13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

Multi-touch op MacBook die het nog niet heeft

dag OMT-ers,

is het mogelijk om ook Multi-touch te krijgen op de MacBooks die het nog niet hebben ?

Bijdrager
    me.com

Nee. Tot nu toe nog niet mogelijk.

Inactief
    Anoniem

nope

Bijdrager
    macjk

op een macbook gaat dat je sowieso niet lukken alleen de nieuwste modellen in de pro serie hebben het en de air modellen

Bijdrager
    RobinH

Ze hebben volgens mij wel ‘een soort van’ multi-Touch
    Zoals dat ‘Two finger scroll’ maar niet zoals op de MBP kan ‘Swipen’ met 3 vingers……:?

Bijdrager
    Afroman

Ik blijf geloven dat het softwarematig is.
    Als ik ene vinger aan de linker kant zet, en aan de rechterkant eentje, en ik scroll reageert die ook gewoon, afstand maakt niet uit. Dus in principe zou je er ook mee kunnen pinchen, en draaien. Swipen weet ik niet, want daarvoor heb je 3 vingers nodig.

Bijdrager
    Calpa
    ”mr.x

Ik blijf geloven dat het softwarematig is.
    Als ik ene vinger aan de linker kant zet, en aan de rechterkant eentje, en ik scroll reageert die ook gewoon, afstand maakt niet uit. Dus in principe zou je er ook mee kunnen pinchen, en draaien. Swipen weet ik niet, want daarvoor heb je 3 vingers nodig.

Het is toch echt hardwarematig, de sensoren verschillen gewoonweg.. de standaard touchpads hebben het niet in zich en zullen het ook nooit krijgen.

Bijdrager
    1234

zoomen met vingers doet hij wel bij google maps! lijkt er een beetje op….

Bijdrager
    Afroman
    ”timmyboy”

zoomen met vingers doet hij wel bij google maps! lijkt er een beetje op….

Nee, dat is gewoon scrollen, gaat ook goed met het scrollballetje/wieltje van je muis.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Is hier al meer over duidelijk? Ik zou deze feature graag in mijn MacBook zien…

Bijdrager
    Afroman

Marktplaats is de oplossing.

Flikker je je MacBook op en je koopt een nieuwe MacBook.

Zou een beetje een domme zet zijn van Apple om een feature van de duurdere MacBooks in een oudere MacBook te stoppen.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Goh, dankje. :x

Dacht je serieus dat ik dacht dat Apple het zelf ging doen? Vroeger, zo’n 5 jaar terug, hadden de oude iBooks ook geen scrollfunctie met twee vingers, of geen mogelijkheid tot een extern scherm. Dat kon uiteindelijk, met een speciale patch/crack wel. Zoiets verwacht ik dus ook bij de oudere MacBooks.

Bijdrager
    Byron
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.