4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    TinMachine

Multi-touch in Lion

Tja, wat je ook vindt van Lion, ik ga er maar eens gebruik van maken. Ik probeer nu de multi-touch in de hand te krijgen, maar ik heb een paar vragen. Misschien kan iemand ze beantwoorden?
    1-Kun je switchen tussen tabbladen in Safari op een handige manier?
    2-Ik switch met drie vingers tussen programma’s die open zijn, maar het lukt me niet om netjes tussen alle open programma’s te switchen. Ik zie altijd Exposé en het laatst gebruikte programma, maar andere openstaande programma’s zie ik soms wel voorbij komen en soms niet. Weet iemand hoe dit zit?
    3-Scrollen in een webbpagina doe je met twee vingers naar beneden als je omhoog wil en omgekeerd. Dat voelt niet echt logisch en ik wil dit omkeren.

Kan iemand een antwoord geven of een link geven naar een website waar dit allemaal eens fijntjes wordt uitgelegd?

Bijdrager
    GastonM

1) Nee, dat kan helaas niet (voor zover ik weet).
    2) Exposé is alleen nog maar beschikbaar voor programmavensters van hetzelfde programma. Voor te switchen tussen andere programma’s, moet je Mission Control gebruiken (3 vingers omhoog).
    3) Systeemvoorkeuren -> Trackpad -> Scrollen en zoomen -> Natuurlijk scrollen uitvinken.

Link: http://www.apple.com/nl/macosx/whats-new/gestures.html

Bijdrager
    Oppie

Gastje: ad 4 -Exposé doet ook nog ‘Toon bureaublad’.

Bijdrager
    TinMachine

Hartelijk dank!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.