7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    PatrickHopman

Muisknop MacBook zit softwarematig vast

Ik heb soms het probleem dat de muisknop vast zit softwarematig, dus eigenlijk heb ik helemaal geen muisknop ingedrukt en toch is ie ingedrukt. Ik heb geen externe muis aangesloten op mijn macbook dus dat is ook niet het probleem.

Weet iemand wat het kan zijn?

Bijdrager
    Chorro

Hoe ben je erachter gekomen dat het niet aan de hardware kan liggen? Daar heb ik namelijk nog wel mijn twijfels over.

Het kan namelijk zo zijn dat de hardware defect is, terwijl je in eerste instantie daar niks van merkt (daarmee bedoel ik dat het uiterlijk niet afwijkt, de knop gewoon nog klikt, de knop niet zwaarder aanvoelt o.id.)

Bijdrager
    PatrickHopman

Omdat het dan niet weg zou kunnen gaan na in en uitloggen.

Bijdrager
    Chorro

Ahh… Okee, dat wist ik niet.

Dan laat ik het graag aan de andere OMT’ers over, ik zou hiervoor geen oplossing weten (behalve opnieuw OS X installeren, maar dat lijkt me de laatste oplossing)

Bijdrager
    Vinhelper

tsja, dan blijven de routineoplossingen over.

Eerste stap: maak eens een nieuwe account aan. Komt het probleem daar ook voor?

Bijdrager
    PatrickHopman

Het probleem komt niet altijd voor, maar ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Je hebt bij de instellingen van de trackpad sleepvergrendeling. Deze heb ik uitgezet en nu heb ik er de hele dag nog geen last van gehad.

Bijdrager
    Vinhelper

OK, mooi!:thumbsup:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.