7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Peppie

Muisaanwijzer wijzigen

Beste Maccers,

Is het mogelijk om je muisaanwijzer te wijzigen naar een andere aanwijzer.. MIjn zoon wil graag een van deze gebruiken in zijn account. zie http://ak.imgfarm.com/images/cursormania/files/0/34a.gif.

B.v. d

Peppie

Bijdrager
    TonE
    Bijdrager
    wjgmspeedy

Mighty Mouse http://www.unsanity.com/haxies/mightymouse Hoewel de ervaringen met Unsanity haxies nogal wisselend zijn. Er zijn nogal wat mensen die beweren dat ze het systeem onstabiel maken tot kernel panics toe. Ik gebruik er zelf ook een paar en heb er nooit problemen mee gehad.

Bijdrager
    Pbook

Ik werk met 2 beeldschermen en ben dus altijd mijn muis kwijt. Het niet kunnen wijzigen van de mouspointer vindt ik echt een gemis bij de Apple.

Er stond hier onlangs ergens een link naar een programma waarmee je kon scrollen op de mousepad van je Powerbook. Dat leverde een machine op die meerdere malen per dag hing. Na verwijdering was alles gelukkig weer normaal.

Kijk dus uit met dit soort toevoegingen op je machine, het kan allemaal behoorlijk instabiel worden.

Pbook

Bijdrager
    Deckard

Download het programma: shapeshifter, kun je ook je muis mee veranderen.

Bijdrager
    Double_UK
    ”Deckard”

Download het programma: shapeshifter, kun je ook je muis mee veranderen.

En bij de beschrijving van shapeshifter staat:

“With ShapeShifter, you can:
    • Change the overall appearance of your operating system safely, quickly, and reliably;
    • Customize your cursors; (Mighty Mouse required)””

eh….
    :D

Bijdrager
    Peppie

Beste Maccers

Ik heb inderdaad MIghty Mouse gedownload en het werkt, maar de cursor moet bewegen.
    Ik weet niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, net zoals links op deze website (ook dat lukt me niet)
    In voorvertoning kan ik ze wel laten bewegen.

Kan iemand mij uitleggen hoe je dat moet doen.

[e[[ie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.