5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    jeroen_mac

MUIS voor macbook black

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik een macbook black besteld. :D Over een weekje heb ik m in huis en zal ik uiteraard al mijn ervaringen met jullie delen.

Ondertussen even het volgende: Welke bluetooth muizen passen mooi bij mijn macbook black? (lees: strak design, zwart)

Dank alvast.

Jeroen

Bijdrager
    Steff

Kan je daar echt zelf niet voor kijken in elke willekeurige computerwinkel? Elke normale USB muis die paars, zwart, geel of goud is werkt op je MacBook.

En anders kijk je op tweedehandsmac.nl en zoek naar een Apple Mouse. De vorige generatie muizen was namelijk zwart van Apple.

Bijdrager
    Nikita

Alleen zijn die zwarte Pro muizen ondertussen ook zo’n 6 jaar oud en eigelijk niet beter dan het trackpad, waar je bovendien nog mee kan scrollen ook.
    In elk geval, elke muis zou moeten werken op een Mac. Dat sowieso. Verder heb ik niet zo veel BT muizen kunnen vinden, helaas, maar wel ‘draadloze’ met zo’n Radio Frequentie – USB stick. Die zijn ook een stuk goedkoper, maar je bent er alsnog een USB poort door kwijt…

Bijdrager
    d3nn

Moet het zo nodig een bluetooth muis zijn ?….. want het werken met bluetooth heeft voor mijn gevoel heel veel nadelen aangezien bluetooth veel stroom trekt uit de batterij van je macbook, zelf heb ik ooit eens de bluetooth per ongeluk aan laten staan en dat scheelt enorm in het stroomverbruik ookal doe je er niets mee.

verder zijn die krengen enorm duur en voor mijn gevoel niet echt het geld waard aangezien je al snel richting de 100 euro kwijt bent voor zo’n ding.

Bijdrager
    Nikita

BT trekt inderdaad nogal veel stroom, da’s waar. Maar er zijn genoeg BT muizen te vinden voor minder dan 65 euro (de prijs van een BT Mighty Mouse, als ik me niet vergis). Zo goed als alle BT muizen die ik ben tegen gekomen zaten dik onder de 100 euro.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.