8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Tee Loo

Muis travel beperkt

Hallo,
    De MM BT vind ik redelijk goed (ondanks sommige berichten op dit forum).

Ik vind echter, dat de ‘travel’ van de muis beperkt is, ook als de ‘tracking’ optie op maximum staat.
    Ik neem aan dat dit en software dingetje is. OSX echter, geeft met ‘tracking’ op uiterst rechts (FAST) minder travel, dan mijn USB-Logitech.
    Bestaat er ergens een progje dat de travel kan verhogen?

Wat mijn Logitech met een halve muislengte doet, moet de MM met bijna 1,5 de muisafstand doen.

grtjs
    Teeloo

Bijdrager
    roblemmen

Doe het volgende:

– Systeemvoorkeuren
    – Toetsenbord en Muis
    – Mouse
    Dan bij Tracking Speed de snelheid aanpassen.

Bijdrager
    Lustigson

Ik vond hetzelfde met de draad-Mighty Mouse. ‘k Heb sinds een week een Macally iLaser en die voelt veel sneller aan. Ik moest de Tracking Speed een aantal stappen terug zetten.

Anoniem

Tja… op de snelste stand gebruikt een muis van Apple zo’n 10 centimeter om van uiterst links naar rechts te gaan. Prima wat mij betreft.

Bijdrager
    Tee Loo

Roblemmen:

Dat had ik al gedaan, als je mijn stukje goed leest.

Zakske:
    Ja snap ik, toch gek dat ie dan in de uiterste stand moet om een beetje acceptable te zijn. Wie gebruikt overigens de lagere standen?! Echt traag dan… mag je je muis 10x verplaatsten voordat je er bent.

Het zou fijn zijn als ze een buffer aan bijde kanten hadden geplaatste…. te traag en te snel…
    Net als Lustigson die de snelheid moet verlagen om het gewenste resultaat te krijgen.

Simpel gezegt: OSX muis instellingen is niet breed genoeg!

Teeloo

Bijdrager
    roblemmen
    ”Teeloo”

Roblemmen:
    Dat had ik al gedaan, als je mijn stukje goed leest.

Excuses. Ik heb net voor je gezocht op www.versiontracker.com, maar ik kon niks vinden gerelateerd aan termen als track speed, extend mouse track, travel mouse of andere combinaties van deze woorden.

Ik hoop dat je nog wat vindt.

Anoniem
    ”Teeloo”

Zakske:
    Ja snap ik, toch gek dat ie dan in de uiterste stand moet om een beetje acceptable te zijn.

Wat voor de één “acceptabel” is, is het niet voor de ander. Ben het wel met je eens dat de snelste stand wel iets sneller zou mogen.

Bijdrager
    Tee Loo

Roblemmen:
    Thanks!;-)

Ja, ik denk dat het een OSX limitatie is… mag van mij in Leopard anders….

Thanks guys!

Teeloo

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.