8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    renzie

Muis staat niet stil in OSX

Ik heb een nieuwe 13″ macbookpro I5 processor met daarin een 240 GB SSD schijf. E.a. is 14 dagen oud. sinds gisteren heb ik last van een “nerveuze” muis. Deze blijft niet stil staan. zowel met de logitech draadloze muis alswel met de standaard trackpad laat de muis zich lastig naar een plek dirigeren en als de muis ergens op staat dan wil hij steeds spontaan naar een andere plek springen en danst zo over het bureaublad. ik heb osx vandaag opnieuw ge├»nstalleerd maar dit heeft niet geholpen. iemand enig idee?

renzie

Moderator
    Strifer

Is dit ook al voor het inloggen? Of alleen nadat je bent ingelogd?

Bijdrager
    DestroyOhBoy

En als je de muis uitzet?

Bijdrager
    puchelaar

Een ‘moeilijk’ bureaublad? Heb je het al geprobeerd met een muismat, tijdschrift, o.i.d.?

Mijn eerste gedachte bij het lezen van de kop was ‘een haar voor de sensor’, maar als je meerdere muizen hebt geprobeerd lijkt me dat uit te sluiten.

Bijdrager
    ronald

Ik heb dat ook aantal keren gehad

en hoe vreemd het ook mag lijken, batterijen in de muis vernieuwd en probleem was opgelost

Bijdrager
    Oppie

Probeer het eens in een andere, schone (nieuwe) gebruiker. (En ja, dat staat los van de OS X herinstall.)

Moderator
    Strifer

gebeurd het overigens ook wanneer je alleen de trackpad gebruikt en de andere muis hebt afgekoppeld?

Bijdrager
    McLoe

Ik zou een muizenval kopen, gegarandeerd dat ‘ie dan niet meer beweegt. On topic: gebruik je de Logitec-software? Die is echt bagger, dus ik zou die zeker even de-installeren + herstarten. Nog beter: een TimeMachine-kopie terugzetten van voor de installatie van die software.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.