11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Sad

Muis met geheugen!

http://www.iogear.com/main.php?loc=product&product_id=906

Geheime gegevens nodig van het ministerie? Huiswerk jatten? Bolletjes slikken?* Het kan allemaal met deze minimuis met ingebouwd 64 MB flash geheugen!

[size=9:7e075288e2]*Kan eigenlijk niet maar klinkt wel spannend![/size:7e075288e2]

Bijdrager
    SvS

Niet zo slim en beetje naief…

(wel handig natuurlijk :mrgreen: )

Bijdrager
    Sad

Wat is niet zo slim en wel naïef?

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Ik denk dat een ipod minder aandacht opeist dan dat je je eigen muis ergens mee naar binnen neemt en aan sluit, toch?

Bijdrager
    Oupro

Weet je hoe tof! Ik heb standaard een uitgesproken voorkeur over muizen en toetsenborden. Als ik nu zo’n muis zou hebben zou ik mijn eisen aan muizen uitleggen (niet van dat geheugen natuurlijk) en zou ik mensen vragen om mijn eigen muis in te prikken.

Bijdrager
    cabbie

Hier kon je op wachten! Al was ik er zelf nog niet opgekomen. Handy.

Bijdrager
    KarelWillem

Zo heb je ook muizen met een radio er in (?).

Zelf heb ik een muisje met een rood lichtje er in. :wink:

Bijdrager
    Oupro
    ”Meneer

Ik denk dat een ipod minder aandacht opeist dan dat je je eigen muis ergens mee naar binnen neemt en aan sluit, toch?

Denk het niet hoor. Als ik bij iemand achter de computer zit en het toetsenbord en/of de muis bevalt me niet, dan zeg ik dat hoor. Je moet mij ook echt niet voor langer dan een uur achter een computer zetten met een slechte muis en een slecht toetsenbord, want ik ga echt om andere vragen, of zelf wat regelen.

Hoewel de kwaliteit niet bedroevend is vind ik zelfs de muis en het toetsenbord van Apple beneden mijn eisen. De muis vind ik te klein en het toetsenbord vind ik niet heel erg lekker typen.

Bijdrager
    Sad

je kan gewoon zeggen dat je vanwege ARBO omstandigheden je eigen muis nodig hebt!:P

Maar dit soort muizen is best handig als je met je Laptop veel onderweg bent en ook files moet overzetten.

Bijdrager
    Oupro

Voor als ik onderweg ben heb ik al een oplossing. Namelijk een 60 GB portable HD.

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Mooi ding voor mijn zoontje! Heeft ie maar een ding om niet kwijt te raken.

Alleen: als je dat ding wilt bestellen, heeft ie opeens nog maar 32 Mb geheugen…

Nog maar es even goed naar kijken dan.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.