3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    SvenHeinsius

Muis en toetsenbord reageren niet meer

Hallo Iedereen,
    Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
    Gister wou ik een nieuwe versie instaleren op mijn MacBook.
    Nu moest ik hem opnieuw opstarten en sindsdien staat de muis in de linker boven hoek en reageert niks meer ook niet extern want de usb is er ook uit.

Nu wil ik hem graag opnieuw installeren alleen mijn interne drive is al een hele tijd kapot en in gebruik dus een externe drive alleen ook die zit op de USB poort.

Kan iemand mij helpen. Zou het misschien kunnen via VNC?

Gr, Sven

Bijdrager
    jonaske_

Werkt je trackpad nog? En het intern toetsenbord?

Wat het probleem betreft. Volgens mij is het logicboard kapot. Werkt geen enkele USB-apparaat meer?
    Ook geen USB-stick? Dan kan het wel eens zijn dat je in zware kosten zit.

Om te testen of het software-matig is kan je eens proberen om een nieuwe account aan te maken en dan kijken of je daar het probleem nog hebt.

Maar zeer waarschijnlijk gaat het de hardware zijn, meer specifiek het logicboard.
    Is de mac nog onder garantie, dan kam je hem kostenloos laten repareren, anders zit je met een groter probleem.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit forum!
    Kan je je Macbook nog wel herstarten (op de powerknop lichtjes drukken totdat het menu verschijnt van Herstart, Annuleren, Zet Uit)? Probeer dat eerst eens zonder dat er externe apparaten zijn aangesloten. Dus trek bijv. de externe drive uit je usb.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.