18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    samuelmulder

Muis en toetsenbord iPad

Hallo

Ik ben van plan een toetsenbord te kopen voor mijn iPad 2 maar dan wil ik er ook een muis bij
    Daar ga ik ook voor jailbreaken.

Ik wil graag zo’n toetsenbord kopen http://www.superestudio.com/sillas/detalle.asp?id=92970&utm_source=Google&utm_medium=Textlink&utm_content=Poliedric&utm_campaign=Google_merchant&gclid=CLyql_-sprICFSTHtAods2oArA deze draait via bluetooth.

en een magic mouse van Apple. via BT stack

Nu is mijn vraag, kan dit samen? Want anders heb ik er niks aan.

Mvg,

Samuel Mulder

Bijdrager
    nickybbb

Wacht even…een muis voor een iPad? Je weet dat je er met je vinger gewoon op kan he…

Bijdrager
    samuelmulder

Ja, ik vindt een toetsenbord handig als je lappen tekst moet typen, en dan schijnt een muis heel erg handig te zijn omdat je anders vermoeide polsen krijgt.

Bijdrager
    Beech

En heb je op je iPad al een cursor/muispijltje ontdekt ?:evil:

Bijdrager
    valentijn12

Volgens dit filmpje wel:
    http://www.youtube.com/watch?v=Uf64YvQEE08&feature=fvwrel

@Beech die cursor installeer je via cydia (BT stack mouse)

Bijdrager
    iKweethetbeter

Wat jij nodig hebt is een MacBook Air!

Bijdrager
    wynand

Waarom in in godsnaam een iPad als je dit allemaal wilt?

Bijdrager
    nickybbb
    iKweethetbeter op 08 september 2012

Wat jij nodig hebt is een MacBook Air!

Bijdrager
    samuelmulder

Omdat ik hem als iPad kan gebruiken

+ Dun
    + Licht
    + Makkelijk mee te nemen.

En als soort van laptop

+ Snel typen
    + Net een MacBook
    + Je kan beter gamen

√Čn je hebt een MBA voor de helft van de prijs.

Bijdrager
    Maverick9898

Dus als je een muis gebruikt heb je minder last van je polsen?

Die logica begrijp ik niet helemaal….

Bijdrager

Hoezo niet? Probeer maar eens je iMac (Beeldscherm) steeds aan te raken met je vingers. Krijg je ook last van je polsen. Daarom brengt Apple dit ook (nog steeds) niet uit. Op zich geen gekke oplossing al hoewel de Air echt de beter keuze voor je is.

Bijdrager
    iKweethetbeter

Een laptop met touch screen is geen tablet, en een tablet met een (los) toetsenbord is geen laptop!

Wat jij nodig hebt, is een MacBook Air. Maar als jij graag een iPad net toetsenbord en muis wil kopen: ga je gang, veel plezier ermee!

Bijdrager
    @Mathijss95

Een iPad is bedoeld voor het aan kunnen tikken van je content op het scherm. Dit ontneem je wanneer je een muis pakt. Ik snap het echter ook wel. Ik heb ook een tijdje met mijn iPad het toetsenbord gebruikt maar werkt alleen als je echt veel moet typen en weinig aanraken. Verder adviseer ik je toch echt een Macbook.

Bijdrager
    samuelmulder

Een Air is fucking duur en ik kan hem ook gewoon als iPad gebruiken zonder muis en toetsenbord

Bijdrager
    Dave123

Een toetsenbord kan ik nog wel begrijpen, maar een muis?? Extra dingen meezeulen + iOS is er niet voorgemaakt (jaibreak of niet) en een MBA is niet zo duur, als je het optimaal kunt gebruiken, voor tekstwerking enz. is het beter voor de workflow.

Bijdrager
    samuelmulder

Ik zeul de muis en toetsenbord niet mee.
    thuis heb ik op mn bureau mijn muis en toetsenbord staan
    Als ik naar school ga neem ik mijn iPad mee, en als ik weer thuis kom zet ik em op mn standaard en gebruik hem als desktop, heel handig voor school.

Bijdrager
    Rolandvbalen

Beste Samuel,

Ten eerst werkt het niet goed om met de muis te werken, ten 2e kan je niet en de muis en een draadloos toetsenbord aansluiten.

Dit uit eigen ervaring

Bijdrager
    Maverick9898

Hoezo niet? Probeer maar eens je iMac (Beeldscherm) steeds aan te raken met je vingers. Krijg je ook last van je polsen.

Dat is zo, maar als je een iMac plat kon leggen valt dat juist mee. Sterker nog, ik denk dat een touch screen minder belastend is voor je polsen. Wat denk je van muisarm? Als er iets belastend is voor je polsen, dan is het een muis (en misschien tennis;)).

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.