5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Hessel89

muis acceleratie in windows 7 meer Mac-like maken?

hallo,

ik werk nu tijdelijk op een windows 7 laptop en het eerste wat me opvalt is de muis acceleratie waar ik bijna RSI van krijg.

In Mac OSX beweegt de muis verder hoe sneller je de muis beweegt. dit is vooral handig als je met een groot scherm werkt. zo kan je door snel met de muis te bewegen grote afstanden afleggen zonder dat je de muis hoeft op te tillen. toch hou je de zeer nauwkeurige precisie wanneer je de muis traag beweegt.

Windows 7 heeft dit helaas niet. Ook niet als ik ”enhance pointer precicion” aanzet.

Is er misschien een plugin of programmatje voor windows 7 waarmee ik dit kan aanpassen?

Bijdrager
    ikkezelluf

Ik schat dat je met deze vraag op een Windhoos forum terecht moet……

Bijdrager
    Hessel89
    ikkezelluf op 07 oktober 2011

Ik schat dat je met deze vraag op een Windhoos forum terecht moet……

komop zeg doe ff normaal.

ik werk tijdelijk met een windows laptop omdat mijn macbook naar de repair is.

dit is toch echt een macrelated question.

Bijdrager
    ikkezelluf

We draaien de zaak eens om. Stel dat ik op een Windows forum vraag hoe ik de pointer van mijn MacBook kan versnellen….

Het is geen onwil, dan begrijp je mij verkeerd. Op dit forum vertoeven nu eenmaal mensen die met een Mac werken en een enkeling met Windows.

Je begrijpt zelf toch ook wel dat je op een Windows forum meer kans hebt op een goed antwoord.

Bijdrager
    Hansi2124

Volgens jou (Hessel89) kan je dan wel alles toestaan, want wat op een Mac kan, zou dan ook wel op een pc kunnen….

Daar gaat het niet om op dit forum. Volgens de Huisregels van OMT:

er moet wel een link met Apple hardware of software zijn. Vragen over PC hardware en Windows software in een Windowsomgeving zijn niet gewenst.

Ik zie de relatie met een Mac inderdaad ook niet.
    Daarom verwijs ik je hiervoor naar een Windows forum.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.