5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager

MTS bestanden importeren iMovie '09

Hoi,

Ik heb een Sonny filmcamera, de HDR-CX250E Deze produceert MTS bestanden.

Deze bestanden kan ik echter niet importeren in iMovie ’09.

De overige topics hierover heb ik al doorgelezen maar daar zat de juiste oplossing voor mij niet bij.

Wie kan mij helpen?

Grtz Pascal

Bijdrager
    Qmagic

Als je in 1080p50 opneemt kan je deze niet rechtstreeks importeren imovie, 1080i of 720p50 wel. Kijk maar even bij de opname settings hoe je in AVCHD kan opnemen (?Recording mode: Highest Quality FX of zo iets). Dan zal het wel werken.

Maar hier staat dit probleem ook al beschreven:

MTS bestanden converteren voor iMovie

Bijdrager
    Triumph

En nooit de bestanden importeren. Altijd zoals ze op het kaartje staan. Dus kaartje mounten (of camcorder en ik neem aan dat het geen sonny filmcamera is maar een Sony Camcorder)
    En dan kiezen import van camera.

Bijdrager

Hoi,

Doordat de griep mij overvallen heeft (tsja hoe is het mogelijk met dit weer) was ik niet in de gelegenheid om eerder te reageren.

Bedankt voor jullie input.

Ik heb even gekeken naar de oplossing van ‘Qmagic’, de instellingen in de opname modus heb ik aangepast. Nu schijnt het wel te lukken. Vind ik opzich raar. Als ik mij iets beter voel zal ik de instellingen plaatsen. Ik wil natuurlijk geen kwaliteit verlies lijden door het downgraden van de kwaliteit.

Word vervolgd.

Grtz Pascal

Bijdrager
    marcel911

Doe je goed met dit weer ja. Via een ander formaat kun je hem wel importeren in iMovie, ik zal later nog even een linkje plaatsen hoe je dit precies moet doen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.