17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    jamba

msn/hotmail probleem

Ik heb al gezocht of deze vraag gesteld was maar kon hem niet vinden.
    Mijn dochter heeft een hotmailaccount en wil dus nu via de mac haar hotmail checken.Gaat op zich prima maar…….als er een bijlage bijzit kan deze niet gedownload worden.Dit kon ze wel via de pc.wat is er mis ?

Wie weet raad hiermee?

Aljo

Bijdrager
    Walkingfingers

op bijlage klikken en gelijktijdig ctrl toets indrukken en dan je keuze maken

Bijdrager
    B3dd

voor hotmail in mail app – httpmail werkt goed en hoef je niet meer op hotmail te komen.

Bijdrager
    Pjotr

Ikzelf gebruik de route die B3dd beschrijft. Een plugin douwloaden httpmail, volgens beschrijving installeren en vervolgens kan je hotmail account bekend maken en via mail.app benaderen

Bijdrager
    svreeburg

waarschijnlijk is het probleem dat ze dit via safari doet.
    als je het via explorer download, dan is er geen enkel probleem.

Bijdrager
    Roggie

Hier ook: met Safari gaat het niet, met exploder wel…

Ctrl – klik zoals boven gesuggereerd werkt ook niet.

Bijdrager
    Webbiker

Alert boxen zijn sinds de restyling ook niet helemaal goed meer. Ik moet op mijn werk werken met een pc :cry: , maar merkte daar pas wat er aan de hand was. De alerts in hotmail zijn geen standaard javascript alerts meer, maar Microsoft vond het blijkbaar nodig om die ook te stylen. Waardoor je dus op de pc een juiste foutmelding ziet en op de mac (maakt niet uit welke browser) een alert box met een serienummer (waarschijnlijk een id wat bij de melding hoort). Dus Microsoft is weer eens niet echt W3C compatible bezig!!! :evil: :evil: :evil:

Bijdrager
    B3dd

via msn hotmail kom ik soms in een inlog loop waardoor bots misschien je pasword kunnen lezen denk ik, daarom krijg je spam?

Bijdrager
    maceddy
    ”Sybke”

Dus Microsoft is weer eens niet echt W3C compatible bezig!!! :evil: :evil: :evil:

Goh vertel eens wat nieuws:P

Te veel sites zijn niet W3C compatible bezig:(
    Best jammer….

Moderator
    Strifer

ik meen mij te herinneren dat een attachment download met de nieuwste safari hier op 10.3.3 gewoon goed ging, maar hang me er niet aan op… ik gebruik nooit hotmail.com alleen sommige mensen die hier over de vloer komen en ‘even hun hotmail moeten checken’ ZUCHT!

Bijdrager
    benj1989

stuur gewoon ff door naar een ander niet hotmail mailacoount en dan kan je het openen (zo doe ik het)

Bijdrager
    misty

Ik heb geprobeerd een attachment te downloaden met explorer, ook dit lukt niet……. ik wil graag zonder plug-ins een attachment kunnen downloaden, weet iemand hoe ik dat kan doen?
    Alvast bedankt! mede-maccers! :)

Bijdrager
    Sad

met Safari 1.2.2 (bij update 10.3.4) is dit probleem opgelost en kan je hotmail attachments weer openen.

Moderator
    Strifer

indedaad, ik bevestig het hierbij:D

Bijdrager
    Monkeyt@ilzz

hoi hoi
    ik heb al eerder die plugin gedownload en toen kon ik zonder probleem m’n hotmail ophalen.
    nu heb ik m’n computer net terug nadat ie een maand weg was om gerepareerd te worden en m’n hotmail kan ik niet meer ophalen.
    ik heb verder niets aan de instellingen veranderd. ik kan wel mail versturen met als afzender m’n hotmail adres, maar niet ontvangen/ophalen.
    althans het programma beweert gewoon dat er geen berichten zijn :s
    iemand enig idee waar het aan kan liggen?
    ik heb al geprobeerd de hele account opnieuw in te stellen bij Mail, maar zonder suc6.
    alvast bedankt.
    s@rah

Bijdrager
    unox

og og alles van micresoft neem nouw gewoon .mac of zoiets ik heb nooit geen problemen daar mee dus ik raad het jullie aan het is echt top:P

Bijdrager
    mulderd

Ik heb hetzelfde probleem. Hij werkt niet meer.
    Het begint te klagen over dat je je hotmail account dan moet upgraden… Helaas…

Iemand nog andere suggesties om hotmail op te halen ?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.