23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    JesseSar

Msn werkt niet meer

Hallo,

Ik gebruik al een tijdje Adium voor msn, maar sinds vandaag als ik Adium opstart, en ik probeer in te loggen, werkt ie niet.

In het dock gaat er bij het icoontje van Adium wel zo’n vierkantje draaien wat aangeeft dat hij bezig is, maar dit gaat de hele tijd door.
    Heel soms lukt het,

Ik heb het ook al met Messenger for Mac geprobeerd in te loggen, maar daar blijft ie ook eindeloos proberen in te loggen.

Ik kan wel gewoon op hotmail.com en login.live.nl inloggen.

En op mijn iPhone werkt het ook, op ebuddy en op IM+ Lite, een msn app voor de iPhone.

EDIT: daarom vermoed ik dus dat het ligt aan het netwerk bij mij thuis.

Heeft iemand dit ook of weet iemand een oplossing?

Jesse

Bijdrager
    iPatjj

Je bent niet de enige. Ik heb het hier namelijk ook. Alleen meldt hij zich soms aan.

Bijdrager
    Josebo.

Ik zit hier gewoon probleemloos op MSN. Niks bijzonders aan de hand, lijkt het..

Bijdrager
    iPatjj

Vreemd. Ik kan wel probleemloos inloggen op hotmail.com maar niet op MSN for Mac.

Bijdrager
    iMax

zal wel weer een storing zijn

Bijdrager
    KoV
    Bijdrager
    JesseSar

Ik zat net gewoon weer probleemloos op msn, toen werd ik opeens afgemeld en nu kan ik weer niet inloggen. :?

Bijdrager
    Nietzman

Ah, dan ligt het niet aan moi.

Bijdrager
    Bintje

Ik heb ook Adium en ben gewoon nog online.

Bijdrager
    univers11

mijn aMSN wil vandaag ook niet, zal alweer een storing zijn :S

Bijdrager
    Bintje

Update: Adium sloot net wel opeens af, het gaat toch niet helemaal lekker.

Bijdrager
    Speedooo

Ik had net ook problemen met mijn MSN, nu is het afgelopen.

Bijdrager
    iPatjj

Hier zijn de problemen ook weer opgelost. Zal wel een storing zijn geweest ja.

Bijdrager
    i93Jeffrey

heb ik ook en mn neef ook, allebei Adium
    en op Hotmail kan je wel inloggen

Bijdrager
    Nietzman

Hmmm, dit spoort niet helemaal Onder VMware kan ik met Windows Messenger zonder problemen inloggen.

En als ik dan met Adium in wil loggen vertikt ‘ie het zo te zien, maar als ik dan weer inlog met Windows Messenger gaat Adium wel lopen gillen dat ik op een andere locatie ben ingelogged.

Dubieus.

Bijdrager
    WhiteElephant

Ik kan op t moment met Adium ook niet aan de slag. Ik blijf de status ‘ offline’ houden. Geen beweging in te krijgen

Bijdrager
    Mirjam.

Nee, bij mij doet ie het ook niet. En als je bij voorkeuren kijkt, en dan accounts. Blijft hij staan op; contactpersonen ophalen (100%). Wel jammer, want ik wilde net lekker gaan adiumen met mijn nieuwe MacBook. Maar helaas. Bij mercury deed ie het overigens wel, maar op een gegeven moment viel die steeds. Maar naar mijn ervaring is dat sowieso niet zo’n heel stabiel programma. Messenger for Mac doet het ook niet. aMSN wel, maar die is vreselijk langzaam. Helaas helaas. Hopelijk doet alles het snel weer, en vooral Adium:) . De rest gebruik ik eigenlijk toch niet. Maar was alleen even om te testen;)

Bijdrager
    Marius1976

Wat is eigenlijk de meest effectieve manier om op je internetverbinding msn te blokkeren.

Groet
    M.

Bijdrager
    Hansi2124

Geen MSN-programma’s door derden laten installeren. Zorg dat je daar een beheerderswachtwoord voor nodig hebt.

Bijdrager
    JesseSar

Ik kan nu ook weer gewoon inloggen.

Bijdrager
    Nietzman
    ”Marius1976″

Wat is eigenlijk de meest effectieve manier om op je internetverbinding msn te blokkeren.

+

Bijdrager
    Franko

nog steeds geen Adium of messenger for mac connectie hiero.

Bijdrager
    i93Jeffrey

nog steeds niet, hier wil Adium wel weer

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.