11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    nimbusx

MSN > Weird

Olla,

Iemand wel eens te maken gehad met een MSN issue waarbij de cursor na het op Enter drukken niet automatisch naar het tekstinvoer vak gaat?
    Moet nu handmatig met de muis de cursor weer in het tekstinvoer vak plaatsen.

Beetje omslachtig. Bijna 100% zeker dat iets is dat niet altijd het geval is geweest.

Heb meest recente versie MSN installed.

Groet,

Nimbus

Bijdrager
    Kidco

Ik heb al andere mensen gezien op het forum die dit probleem ook hadden. Bleek het erom te gaan dat ze de b├Ęta van Safari 4 hadden ge├»nstalleerd. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van je probleem.

Bijdrager
    Renzsz

en je hebt Safari 4 Beta geinstalleerd….dat wordt overstappen naar een ander programma (Adium bijvoorbeeld)

oowja, en iets met zoeken voor vragen….

Bijdrager
    nimbusx

@ Renzsz:
    a) hoe weet jij nou of ik Beta heb geïnstalleerd?
    b) oowja…. als je nou niets beters te melden hebt dan alleen maar klagen over ‘zoeken voor vragen’ ga dan lekker in je korte broek en je Dagobert Duck T-shirt op een schommel zitten.. ook onzinnig maar val je mij tenminste niet lastig…

Beetje historie met die opmerken zie ik in je profiel…?

Zanik

Bijdrager
    Koetjesreep

OMG, onder wat voor steen leef jij!
    Iets met safari beta :sealed: , dude leer eens zoeken

Bijdrager
    nimbusx

@ Koetjesreep… tegen wie heb je het nou?

Bijdrager
    acb

Het beste truucje wat ik ooit heb gedaan met msn is het in de prullenbak pleuren en mijn snel weer in een analoge sociale omgeving bevinden…

Bijdrager
    St. Mobbs
    ”nimbusx”

@ Koetjesreep… tegen wie heb je het nou?

Tegen nimbusx dus.

Deze vraag is al een tiental keren op dit forum gesteld. En in alle gevallen was het zo dat het de-installeren van Safari 4 beta het probleem oploste. En dat het installeren van Safari 4 beta het probleem heeft veroorzaakt.

Ik weet niet of Safari 4 beta de bug veroorzaakt, of dat hij het juist boven laat drijven. Dit laat ik in het midden.

Maar de oplossing voor je probleem is: een un-instal van Safari 4 beta. Die is gelijk meegeleverd met de installatiepakket van Safari 4 beta. Gebruik die dus.

En nimbusx, ik zou het zeer op prijs stellen als je de volgende keer wat beleefder wilt doen. Ook wordt hier geprefereerd als je geen persoonlijke aanvallen uitvoert.

Moderator
    Strifer

nou, hij is niet de enige die wel eens beleefder mag zijn op dit forum. pah… alleen als je naar dit topic kijkt is nimbusx niet de enige die dus wat beleefder mag zijn. en breek me de bek niet open over andere topics/forummers…

anyway: dikke kans dus dat het die beta van safari 4 is die je parten speelt. is uitvoerig op het forum besproken, dus ik zou daar ook even rondneuzen als ik jou was.

en nu: allemaal wat vriendelijker!

Bijdrager
    nimbusx

@ een ieder…

Tsja.. misschien kort lontje van mijn kant, maar de discussies die leiden naar: “Google!!!!!!”, vind ik identiek aan mensen die klagen over slechte TV. Zit een knop op die je kunt gebruiken…. In dit geval: druk dan niet op de knop Reageer…

Zie het nut er niet van in om mensen belerend te verwijzen naar Google als hier op deze site ooit een vriendelijke community ontstond waarbij mensen elkaar hielpen ipv af liepen te branden. Get a live zou ik zeggen of… Think Different!

Slecht voorbeeld doet volgen heet dat mooi dus excuses van mijn kant naar een ieder die IK op zijn/haar teentjes heb getrapt.

Safari 4 idd gedeinstalleerd en 3.2 weer geïnstalleerd. Werkt weer. Daar gaat het om.

Gegroet,

Nimbus

Moderator
    Night

Dat werd dus bedoeld met “eerst zoeken” NimbusX, aangezien dit MSN/Safari beta probleem al diverse keren de revue gepasseerd is. Als je alleen al ‘MSN” had ingevuld in het zoekvenster van het forum, had je waarschijnlijk zelf al het antwoord gevonden.
    Mensen op dit forum zijn te allen tijde bereid elkaar te helpen, maar als de vraagsteller zelf niet eens de moeite neemt zijn probleem op te lossen en zich uit puur gemak of luiheid direct tot anderen wendt, z├ęker als het betreffende probleem al tig keer ter sprake is geweest, inclusief oplossing, kan deze inderdaad wel eens reacties krijgen waar hij niet op zit te wachten. Niet de bedoeling? Nee klopt. Maar wel begrijpelijk.
    Daar komt bij dat de oplossing (en de oorzaak) al gegeven werd. Het enige wat ik vervolgens zien is dat je commentaar hebt op de manier van antwoorden, niet op de aangedragen oorzaak.
    Mooie afspiegeling van de huidige samenleving.;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.