8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    MacGyver

MSN van fire werkt niet meer.

Sinds een paar dagen werkt bij mij het msn gedeelte van fire niet meer. Niet dat ik dat erg jammer vind, echter er zijn nog steeds mensen die alleen maar msn gebruiken, waaronder een paar van mijn vrienden.

Hij komt wel online, echter mijn contacts blijven mooi op offline staan. Na ±20 minuten valt msn ook weer terug naar offline. ICQ doet het daarentegen prima.

Zijn er meer mensen die hiermee problemen hebben? Of ben ik weer eens de enige… Ik draai macos 10.3.

Bijdrager
    moodjoo

Hier geen problemen met Fire’s MSN. (10.3.2)

maar: http://sourceforge.net/forum/forum.php?thread_id=1026123&forum_id=105832
    Je bent alvast niet alleen.

Bijdrager
    mr_omvlee

ik gebruik geen Fire, maar met Proteus heb ik exact hetzelfde, en alleen bij MSN. maar dat is sinds ik aMSN heb geinstalleerd, kan daardoor komen denk ik dan…

Bijdrager
    ParadoX

Ik heb hetzelfde met Fire.

Hij zegt dat ie online is maar er staat bij 1/1 online….

heel vreemd?!

Bijdrager
    Thijs van Tol

Missscien dat je je harde schijf op een slumerstand hebt staan na een aantal minuten?
    Dan denkt msn dat de verbinding verbroken is.

Bijdrager
    Tomaat

Proteus geeft bij mij de laatste tijd ook problemen ja.
    Er is wel net een nieuwe versie van uit gekomen, maar dat neemt de problemen niet weg helaas :/

Vaak heb ik dat het beeld van proteus dan helemaal zwart is, of dat de lijst met buddy’s niet verschijnt…erg irri :/

Na 5x opstarten ofzow werkt het dan wel, maar wel erg frustrerend..

Moderator
    Strifer

het zijn gewoon onvolledige programma’s……

Bijdrager
    eljee

hoi mensen,
    zelfde probleem hier. Ik heb een nieuw .net account gemaakt en via MSN messangers mijn buddies over gezet. Dus eerst exporteren uit het oude email adres en dan inloggen via MSN en importeren. Daarna naar fire en draait weer. Voorlopig. Het zal wel weer mis gaan:(
    mzzl Eljee

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.