11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

MSN valt uit bij klikken op cont.pers.?

MSN opstarten geen probleem. Zodra eea draait en ik klik op een contacpersoon kapt MSN ermee.
    MSN reeds nieuw geinstalleerd. Ook P-ram gewist, ook permissies hersteld. Geen resultaten
    Iemand suggesties?

Bijdrager
    Vitamine Apple

bij mij nokt msn ermee als ik een gespreksvenster wegklik. Heb er nog niet naar gekeken, misschien toch maar iChat gebruiken met msn lijst.

Bijdrager
    darh

Dit schijnt bij meer mensen gebeuren de laatste tijd… Dus het ligt iig niet aan jouw mac, maar waar het wel aan ligt… ik heb geen idee

Bijdrager
    Jesse

safari beta is de oorzaak

Bijdrager
    darh
    ”Jesse!”

Lijkt me in principe gek, maar inderdaad… sinds die er is zijn de problemen begonnen:?

Bijdrager
    macmickey2

Sinds die er is of sinds dat je die geinstalleerd hebt??:evil: Nou kan ik wel iets gaan roepen over beta en niet te snel installeren maar helaas dat haalt de problemen van de TS niet weg. Heb je die Safari 3 op je Mac staan? Dan zou ik toch maar de oude versie terugzetten..

Bijdrager
    Zeekomkommer

Adium biedt uitkomst.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Jesse!”

Klopt. Heb de Safari deinstaller gedraaid en herstart. De 2.04 van Safari draait nu en MSN voor de kids ook. Kids weer helemaal blij!

Bedankt.

Bijdrager
    Mackapoen

Gisteren de OMT laatste aflevering geluisterd en daar hadden ze het er ook over dat er nogal wat bugs zitten in de beta versie van safari 3. Er zullen dus waarschijnlijk nog wel meer van dit soort “rariteiten” verschijnen op het forum :wink:

Bijdrager
    Macs

Zelfde probleem… Dan maar terug naar Adium!

Bijdrager
    Hansfree

same here, maar ga maar terug met safari denk ik…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.