12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    dduur

MSN tijdslimiet in te stellen?

mijn zoon zit vaak te lang op MSN (windows) ….
    ik zoek een software programma, waarmee de tijdsduur van msn-gebruik
    kan instellen

dank/gr

Moderatie FreekMac: topictitel aangepast. Alleen ‘MSN’ zegt te weinig over de vraag.

Bijdrager
    PietjePuk

Zoek je nu een Windows-programma? Anders zit je bij het verkeerde adres…:wink:

Bijdrager
    iJoost

Ik denk dat je het met de jongeman zelf moet regelen. Dat lijkt me eerlijk gezegt ook veel beter.;-)

Bijdrager
    rvanheukelum

Stukje opvoeding heeft niks met software te maken … no offense.

Bijdrager
    Lexis

Eens! Gewoon aanpakken die hap!

Bijdrager
    Peett-

Mijn pa heeft ingesteld dat doordeweeks internet pas om half 7 ’s avonds aangaat.. Dat is ook handig..

Bijdrager
    Oppie
    ”iJoost”

Ik denk dat je het met de jongeman zelf moet regelen. Dat lijkt me eerlijk gezegt ook veel beter.

”R_van_Heukelum”

”JulianNeef”

Eens! Gewoon aanpakken die hap!

Zeker geen kinderen? Mooie gedachten, maar soms (vaak) is een pragmatische aanpak erg efficiënt!:evil:

Bijdrager
    iJoost

Wel. En een digitale wapenwedloop lijkt me uiterst onpragmatisch. Soms is de moeilijke weg de enige juiste.

Bijdrager
    Peett-

Oppie, ik neem aan dat een 14-jarige nog geen kinderen heeft:P

Bijdrager
    rvanheukelum
    ”Oppie”
    ”R_van_Heukelum”

Zeker geen kinderen? Mooie gedachten, maar soms (vaak) is een pragmatische aanpak erg efficiënt!:evil:

Nooit iets veronderstellen.
    Ik heb 2 dochters … opvoeden is een kwestie van principes en duidelijkheid. Wie is de baas en wie niet, Wat mag en wat mag niet. Wat wordt bestraft en wat niet. Ik zeg iets maar 3 keer, dan nog niet luisteren is automatisch vragen om straf … altijd. Duidelijkheid dus, ookal gaat het ‘nergens’ over. Concequent zijn is ook een houvast voor ze, ze weten waar ze aan toe zijn.

Er zijn eenvoudige regels in huis:
    – luisteren naar je ouders
    – beleefd zijn naar ‘grote’ mensen (alstublieft, dankuwel en altijd u zeggen)
    – delen (je leeft niet alleen op deze wereld)
    – niet liegen
    – opruimen zodra je ergens mee stopt

Bijdrager
    Freek.

En zo wordt een vraag over een tijdslimiet op een programma ineens een openbare discussie over het opvoeden van kinderen.

”pietjepuk6546″

Zoek je nu een Windows-programma? Anders zit je bij het verkeerde adres…:wink:

Ook dat nog :wink:

Of we zoeken naar een oplossing om MSN op een Mac een tijdslimiet te geven óf het draadje gaat dicht… Het is en blijft MacOSX.nl hè.

Bijdrager
    iJoost

OK Dan…

Even uitzoeken welke poorten MSN gebruikt en daarna in de firewall van je router(?) die poorten alleen toestaan op bepaalde tijdstippen. (Maar ik vind het helemaal niks.;-)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.