4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    k5052

MSN problemen

Goedenavond,,

Als trotse gebruiker van Mac OS X heb ik al een hele tijd een vreemd probleem. Zowel op de officiele msn client van microsoft als via Adium krijg ik soms geen reacties van contacpersonen of komen mijn berichten niet aan. Heb al diverse dingen gedaan waaronder het opnieuw installeren van adium, msn messenger en het resetten van mijn router/modem. Dit lostte het probleem niet op , terwijl het op windows via bootcamp probleemloos werkt evenals via webmessengers. Ik ondervind trouwens ook geen problemen met mijn internetverbinding , dus daar ligt het ook niet aan.

Bijdrager
    MacAanZee

Geen idee hoe het komt, maar heb je aMSN al geprobeerd? Die geeft bij mij de beste resultaten. Alleen kan ik niet ‘onzichtbaar’ zijn tijdens het chatten.

Bijdrager
    Josebo.

MSN en Mac blijkt niet altijd de perfecte combinatie te zijn. Vooral de laatste tijd zijn vaak topics te zien, bij mensen waar MSN gewoon niet (goed) werkt. Oplossingen zijn daar eigenlijk moeilijk voor te noemen. Ik zelf heb eigenlijk nooit problemen met MSN for Mac. Werk er inmiddels alweer meer dan een jaar mee. Het is dus duidelijk om te zeggen waar het precies aan ligt..

Bijdrager
    Hansfree

Heb het ook wel eens en eigenlijk wel bij alle msn’s die ik geprobeerd heb. Geen idee wat de oplossing hiervoor is alleen.

ps
    Kan er nou echt geen messenger for mac topic geopend worden zonder amsn/adium/etc. etc spam??

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.