30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 50)
  • Q:
    Bijdrager
    Killer

MSN probleem (GROOT)

Wat een gezeik, ik heb het ene probleem(tje) met mijn mac….Goed ik kan nu niet meer op msn. Het account doet het nog wel gewoon want op het een windows pc lukt het wel…. hoewel het nu ook weer moeizaam gaan.

Het grappige is nog dat toen ik Adium opstarten dat hij zich moest aanmelden. Dat ik op mijn MSN aan had staan op een windows pc. Ik werd vervolgens afgemeld op de windows pc. Maar Adium was nog bezig met laden en dit bleef nog een paar minuten door gaan.

Het word nog leuker. Want toen adium dus nog aan het laden was, zag ik wel dat ik mail had, maar zag geen lijst en hij deed voor dat hij aan het laden was….

MSN for Mac doet het ook niet. Ik kreeg een melding dat de service niet beschikbaar is en dat ik niet verbonden ben met het internet… ja wat ben ik dan nu aan het doen wijsneuzen.

Daarnaast kan ik gewoon via Ebuddy inloggen….

Het is een groot probleem want ik zit met deadlines van school en moet vandaag gewoon online zijn om dingen te bespreken te verbeteren.

Kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik snap er werkelijk geen ene ruk van. Sorry. Ik heb het drie keer gelezen, maar kan er niks van maken.

Gewoon MSN for Mac gebruiken is geen (tijdelijke?) optie?

Bijdrager
    Killer

Als ik inlog op msn kom ik er niet op….. maar op een windows pc wel….

Bijdrager
    Afroman

Staat je windows-computer wel uit?

Bijdrager
    bartje

En anders kan men elkaar nog altijd telefonisch bereiken:)

Bijdrager
    Stadsman

Ik snap er ook weinig van. Je kunt niet in MSN om je huiswerk af te maken? In plaats van te chatten lijkt het me beter gewoon je huiswerk af te maken.:P

Bijdrager
    Franko

via chat kan snel je huiswerk af zijn hoor :P

Bestand, verzenden.

Klaaaaaar! ik heb mijn huiswerk gedaan!

Bijdrager
    iSjoerd

Ik heb hetzelfde probleem. Heb wel internet, en Microsoft Messenger laat me niet inloggen. Hij zegt dat ik geen verbinding heb/de service is niet beschikbaar. Afwachten geblazen..

Bijdrager
    paulhek

ik gebruik gewoon jabber en iChat. Een msn transport instellen en vervolgens je gegevens in ichat invoeren. Ik maak nu gebruik van een Noorse Jabber server die echt nooit down is. Transport werkt perfect en hoef dus geen stom ander MSN programma te gebruiken.
    Ga maar googelen, met een beetje tijd heb je het zo draaiende. Succes ermee.

Bijdrager
    TheM4inframe

Ik gebruik die optie nu als alternatief, ik heb ook veel problemen met MSN, ik kan niet inloggen via Adium en Microsoft Messenger.
    Maar toch raar, dat anderen dit probleem niet hebben van mijn vrienden.

Bijdrager
    double-D

Ook problemen met Adium hier. Ik kan ook niet inloggen. Wel op Ebuddy. Afwachten maar :roll:

Bijdrager
    Hansi2124

Met aMSN kan ik momenteel zonder problemen inloggen.

Bijdrager
    double-D
    ”Hansi2124″

Met aMSN kan ik momenteel zonder problemen inloggen.

aMsn geeft bij mij ook problemen:(

Bijdrager
    Falcon

Erg onsamenhangend verhaal maar als je je Windows machine nu gebruikt dan heb je toch MSN…….

Bijdrager
    KingAchille

http://www.meebo.com en al je problemen zijn opgelost!
    Mvg,

Bijdrager
    Dorkiban

Tja, ik snap er ook geen :evil: van…. Als msn het wel doet onder Win, dan gebruik je dat toch tot je huiswerk af is, kijk je daarna rustig wat er mis is. Overigens, ik hoop dat je huiswerk van het vak Nederlands is, daar kun je nog wel wat oefening in gebruiken…. :innocent:

Bijdrager
    KoV

Ik heb dat op mijn werk netwerk ook.. MSN werkt prima op mn WIndows bak, maar op mn macbook kan ik niet connecten. Niet met MSN for Mac en ook niet met Adium.

Echter, je kunt in Adium in de preferences account>edit account> options “connect via HTTP” aanvinken. Dit werkt bij mij erg goed, ik kan gewoon verbinden..

Succes!

Bijdrager
    Killer

Of je maakt echt een belachelijk OP xD…. Maar goed zo te zien hebben meer mensen er last van.

De bovengenoemde mogelijkheid geprobeerd maar zonder succes. Op mijn windows pc mijn hw maken is geen optie, die loopt bijna de hele tijd vast. Daarnaast staan alle bestanden op mijn mac, niet ideaal dus…

Ik zit nu maar primitief op Ebuddy die rete traag is.

Bijdrager
    roy

Staat de firewall aan op de mac?

Bijdrager
    sanius

Dude, ga bij een maat langs waarmee je die zooi moet maken, gaat veel sneller dan via MSN… Kunt sneller overleggen, typen gaat ook langzamer dan praten etc.

Het is gezelliger (ligt aan met wie je moet werken maar goed :P)

En waarvoor gebruik je geen Skype? Kun je ook mee typen hoor en gaat vaak sneller dan MSN. iChat via jabber gaat ook natuurlijk maar Skype is makkelijker op te zetten. Wel even ervoor zorgen dat je maten een Skype account aanmaken!

Bijdrager
    Killer

Even naar de mensen toe is ook geen optie. Ze zitten namelijk over het hele land verspreid….
    skype heb ik slechte ervaringen mee….

Firewall staat als het goed is uit.

Bijdrager
    roy
    ”Killer”

Even naar de mensen toe is ook geen optie. Ze zitten namelijk over het hele land verspreid….
    skype heb ik slechte ervaringen mee….

Firewall staat als het goed is uit.

even checken? Is je provider raar bezig? Want als via http wel gaat lijkt het op een poort probleem.

Bijdrager
    KoV

Skype is bij mij het enige wat in ieder geval altijd werkt.. dus vraag me af wat je slechte ervaringen zijn?

Bijdrager
    PB

Heb je MSN for Mac, of de nieuwste versie van Microsoft Messenger for Mac?:?

Bijdrager
    Killer

Ja die heb ik….

@Roy
    ik heb geen idee of mijn provider raar aan het doen is. Mijn internet doet het wel normaal… Overigens provider is Tiscali dat tegenwoordig door Telfort geregeld word.

@Kov
    Skype gaat hem niet worden. En ja ik heb slechte ervaringen connecties die opeens uitvallen terwijl er niks met mijn internet verbinding was. Daarnaast heeft niet iedereen zin om een skype account aan te maken.

Bijdrager
    PB

Ja welke van de twee heb je nu?

Bijdrager
    Killer

Die waarvan jij de link gaf :wink:, ik wist niet eens dat er een verschil was.

Bijdrager
    PB

Oké als je inderdaad Microsoft Messenger en niet MSN Messenger for Mac gebruikt is het goed. MSN for Mac was namelijk de oude messenger voor de mac. Ik geloof dat die inderdaad niet meer werkt sinds de overgang naar Windows Live, dus vandaar dat ik vroeg welke van de twee je had.

Bijdrager
    Killer

Vanochtend deed hij het weer even… Maar nu was hij al weer vijf minuten bezig met aanmelden en ik kreeg nog niks te zien. Dus ik aanmelden op ebuddy, Krijg ik op een gegeven moment dit te zien:
    [URL=http://imageshack.us][/URL]
    [URL=http://img220.imageshack.us/my.php?image=afbeelding5bc9.png][/URL]
    [URL=http://g.imageshack.us/img220/afbeelding5bc9.png/1/ ][/URL]

Bijdrager
    PB

Is je hotmail account niet gewoon gekraakt?:?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.