6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mona

MSN probleem.

De laatste tijd krijg ik regelmatig meldingen van vreemden (veelal Amerikaanse namen) die me willen toevoegen op MSN. Daarnaast moet ik me telkens opnieuw inloggen wanneer ik vanuit MSN (en dus al ingelogd ben) mijn hotmail wil bekijken? Ik krijg dan deze melding: ‘The e-mail address or password is incorrect. Please retype the e-mail address and password, or sign up if you haven’t already done so. Need help signing in?’ Ik heb MSN (7.0.1) er al eens afgegooid en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voor doen? Met name het eerste punt baart me zorgen, iemand oplossingen/suggesties?

– 24 inch iMac met Leopard 10.5.4

Bijdrager
    gerardgoedhard

Ik heb geen oplossing, maar wel hetzelfde probleem van steeds weer de vraag om opnieuw in te loggen. Onthouden van het wachtwoord werkt ook niet. Het is iets van de laatste tijd. Gelukkig heb ik geen last van Amerikanen die op een lijstje willen. Ben ook zeer benieuwd naar ervaringen van anderen en (uiteraard) oplossingen.

Inactief
    Anoniem

Dat ze je willen toevoegen komt misschien blijkbaar doordat je msn adres verspreid is of ergens op een site vermeld staat.
    Zelf heb ik er soms ook last van waarbij het geen amerikanen zijn maar wel telkens zelfde doelgroep vormt.
    Vermoedelijk worden er gewoon lijsten met msn adressen over het internet verkocht (immers is dat een goudhandel).

Ik zou voor het aanmelden eens een alternatief als adium proberen het is mij opgevallen dat bij MSN van Microsoft zelf zowel onder OSX en nog erger onder Vista is met het aanmelden. Dit kan tevens een server probleem zijn die telkens overbelast is.

Maar voor die aanmeldingen helaas dat is puur een gevolg van vervuiling van het internet en oplichters die easy money willen.

Bijdrager
    AlphaZel

Ik heb precies dezelfde problemen met msn en vooral het naar mijn email gaan vind ik erg hinderend. Helaas is daar blijkbaar nog geen oplossing voor:(

Bijdrager
    Patric1964

ja heb ik ook met die vreemde namen en vandaag lijkt hij helemaal plat te liggen???

Bijdrager
    Franko

Jaa ik geloof dat het helemaal down ligt.

Ik kan ook niet inloggen met messenger for mac.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.